Kirsten Dunst è a so fiancee Jesse Plemons diventonu prima ghjente

36 storia d'attu Kirsten Dunst, chì era cunnisciutu per u so travagliu in u filmu "Spider-Man" è "Smile Mona Lisa", u primu ghjornu vol diri à a mamma. A celebrità hà datu a fiancé à l'attellu Jesse Plemons un zitellu chì u nome ùn hè micca cunnisciutu di u publicu.

Kirsten Dunst è Jesse Plemons

Kirsten è u so figliu si sentenu grandi

Mentre ùn nisuna datu à quantu quantu u zitellu pesa, ma in quantu à a so salute, in ogni modu, è di a salute di a so mamma li disse à i ripertorii amici strittu di l'attrice:

"Dunst era assai cerca di u nàscita di u primu zitellu. Pensu chì serà una maraviglia mamma, perchè l'ultima volta ella sola dice chì u so figliolu. U so migliurà cù emozioni pusitivi, è hè assai cuntenta da questu. Se parlebbe di a salute fìsica, Kirsten è u so picciottu sentenu bella. Ci hè digià dispunutu da a clinica è avà sò cun Plemons da l'attrice in a casa. "
Leghje ancu

Dunst longu voli un zitellu

U fattu chì Kirsten in l'ultimi anni hà sunnatutu cù un casu, era cunnisciutu per un bellu pezzu, perchè in a so entrevista, hà dettu rigalosa annantu à questu. True, l'attrìzia avia pruprietariu di cose cù a so fiancee Garrette Hedlund, cù quale hà statu in una relazione di u 2012. Malgradu un affari largu longu, in a primavera di u 2016, a coppola spalancò, è in un mesi, a stampa hà amparatu chì Kirsten avia annunziatu u ghjornu di Jesse Plemons. Quandu prestu, l'attrice annuncia u cuntenutu, è dopu un mumentu dicia chì ellu hà amicu di i zitelli.

Eccu i paroli ch'edda disse in una cunversione cù l'entrevistadore di a publicazione Marie Claire:

"Sempre hà sempri sunnatatu ch'e aghju avutu a mo propiu casa è i zitelli. Sfortunatamente, a sensazione di a maternità hè vinutu à mè solu quandu eru una godite nanna. Amassi tantu ch'ella hè assai difficiue à volte per trattà stu sensu. Vogliu esse cun ella constantemente, a mantene in i mio braccia è cura cù ella. Hè da quellu momentu chì aghju pigliatu à capiscenu chì era ora pè a maternità. L'idea di dà a nascita un zitellu hà visitatu prima, ma ùn aghju mai avutu un quistu ardente ardente cum'è issa. Vogliu amassi u mo figliolu è dete à tutte u calore ch'e aghju avutu per altri figlioli. Pensu chì, se u Signore dà un impastu in un futuru vicinu, aghju sarà a donna più bella in u mondu.