Pasta con mariscos con salsa cremosa

Oghje avemu prumuntoriu pasta cù i paniaghjoli è a salsa crema. Questu platu tradiziunale di a cucina italiana hè una opzione win-win per ogni occasione. Hè preparatu prestu, mi pari daveru, è u gustu hè simpaticu stupidu è ponu suspirà ogni gourmet.

Ricetta per a pasta cù i frutti di mare in crème salsiccia di cipolle

Ingredients:

Preparazione

In quantu a preparazione di ogni pasta, avemu bisognu di una padedda cù una cantina sufenzu di purcidda, l'acqua salata, in chì racèmamu a pasta à l'statu "al dente". Pò esse uttene per flipping the pasta un minutu prima di l'urdinamentu per a so preparazione suggerenu.

Mentre i furmagli di acqua, è a pasta hè stata coccia, preparanu a salsa. Scappavu purciuni è azietta è finamente chinu. Eppo u frittere o sauté pane mittendu un oliu d'oliu è fendu alli è ciputula nantu à questu quì à pane. Allora aghjunghjeghja in a crema, staghjone a massa cù salitu, pezzu negru moltu, noce moscata è ponta nantu à u focu per un paru di minuti. Avà poi piglià i frutti di mare è calda tuttu u circondu per circa trè à cinque minuti, in tràccia.

A prus disponibilisi arrè a pasta in un colatore, permettenu u mancamentu d'acqua è mandà immediatamenti à a salsa cottura. Warm up the dish per un minutu più tardu è serve à a tavola, decorendu cù foglie d'albahaca fresca.

Pasta con mariscos con salsa de tomate cremoso

Ingredients:

Preparazione

Fugghianu spaghetti, adendu à i raccordji nantu à u pacchettu, ma fusiona un minutu prima per avè l'statu "al dente".

Wasting no time, preparanu a salsa. Tomate scalded cun acqua fogera, fate perdinu di pelli è tagliate in cuddetti. Ùn avemu chjude l'agliu è struisce i denti cun un cuteddu. Purtate nantu à una padedda, calda cù l'oliu d'oliu è l'avemu marrone boni è dà u so fragnu. Allora pigliate l'alli di u padellu, è putemu frutti di pani in l'oliu d'aziende. A teniammi u focu, trà ricusate, circa trè à cinque minuti o finu à chì u liquidu evapora. Allora aghjunghjenu i pumati, u salinu, u pappaddu bianca è u basilicu finamente finite. Frittu, staticzendu, altri sette minuti. In seguitu, tira u furmagliu dura da u rossu, pour à a crema è calore a massa à un pappu fogghiu.

Avà pozzu spaghetti, chì avemu chjappà un pocu prima in u colatore, in una salsa, stir, caluri per un'altra mità u minutu, apiculte u focu è dete sò pusendu sottu à u tappe per sete più minuti.

Pasta italiana cun pienzia in salsa cremosi

Ingredients:

Preparazione

Spicciate à u spaghetti à l'statu "al dente", dopu avè speratu cù l'acqua. À u listessu tempu in u sicondu pane pudemu esse stallate u cocktail mare in acqua di ferita per dui minuti è u lamparaghju in un colander.

In una padedda o in una puchina, aghjunghje a mantega è frittile in un pappagallo di u legnu d'agliu. Se vulete, questu articulu pò esse omessi è ùn utilizate micca l'agliu. In seguitu, aghjunghjemu pane è foglie brutti à u maritu per un minutu, stirring. Aghjunghjite a crema, un salottu è dete a salsa per cinque à siete minuti nantu à un focu silenziu, afficendu. Pigliate u furmagliu rossu, fate mette è fate a pasta è muzzela preparatu, cunditu u paniu cù l'arbe italiane.

Immediatamente sirve a pasta cù mariscos à a tavola, adornada cù l'alivi.