Caldo di celidonia

Purezza hè una pianta toscana, è ancu animali erbivori passanu. Ma, cum'è u vinu di serpente, in dosi petite, u zuccherinu di celidinzia diventa un sustinimentu terapeuticu excellentu.

Ciò chì aiuta à Celidine?

Purità elimina assai malatii, pò ancu esse chjamatu rimediu curatellu universale. Pudete applicà a pianta in u trattamentu di e malatie di u ventu, l'intestini, u furu, a pelle, i tumuri canceru, etc. A ricerca di rinfrescante nantu à l'alcohol, grind cun vaseline, crema, e fate pani e espremeru u ziddu .

Per pruduce una decolorazione medicinali di celidonia, i dui parte secca di a pianta è freschi, ancu a razzi, pò esse usata. Siccomu u zucche di celidonia hè primarmenti un polluu, u trattamentu cun questu ci vole à principià solu se u beneficu hè più altu ch'è u risicu possibbili.

Ch'ella hè pussìbule di applicà appartimentu, i.e. per vìviri una dicotice di celidonia? Eppuru, sì, ma u corpu si deve usatu aduprà per riduce u risicu di l'infuzione, perchè a terapia principia cù dosi petite, cù un aumentu graduali à a tarifa necessaria.

Cume un calde di celidonia?

A decocuzione di celidonia pò esse trattata cù eczema, psoriasis, papillomi, prucessi infjammatori di u viaghju gastrointestinali, etc.

A cura di cura di u trattamentu di e malatie hepatic

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

E seta inserisci una vittura d'acqua fogera, foglie è insiste durante 40 minuti. Allora fugliate è fretu u brou per piglià dui terza di u vitru in 15 minuti. prima di manghjà. U cursu dura dapoi 7 ghjorni, po esse 10 ghjorni è pudete riittate torna.

Per a faccia, u calchinu di a celidonia hè fatta menu cuncintrata, cusì l'acqua fughjera necessitarà circa 250 ml, insistiu à trè ore è dopu almacenatu in a fria. Limpate a faccia cun questu rimediale prima di andà in lu lettu è in a mane dopu di lavà di deci minuti. Questa prucedura vi aiutà à ridivà di l'acne, l' acne è pulizziari.