Idee per Pasqua

Una di e vacanze cristiana più amata hè a Pasqua, u ghjornu hè assai brillanti chì si celebrà ancu da quelli chì visitanu a chjesa pocu. Cusì avemu un tentativu di creà un clima di più di gioia per Pasqua per truvà idee uriggini à decorate a vostra casa è interessante articuli di Pasqua chì pudete fà cù i vostri mani. Ancu sia parechje, quale l'idee di Pasqua è a diversità pò esse, si i costi è tradizioni sò longu furmatu, è qualsiasi devie di elle ci vurianu com'è una blasfemia? Ma nimu ci parra di alcunu cambiamentu cardinale, perchè pudete dà un novu aghjurnà à e cose cumpatische. Hè nantu à sti idee di l'aghjurnamentu tradiziunali è di lignu per Pasqua, è avemu da parlà.

Corona di Pasqua

La Pasqua hè una festa chì i decoru di a casa sò prupostu assai discreta (beni, micca l'annu novu, in fattu), ma anu sempre sò. Per esempiu, a corona di Pasqua. Di sicuru, parechji avìanu digià avìanu rializatu à falla stu picculu a Pasqua cù i so propria, ma ùn tutti ùn sapunu chì a stessa idea cun una corruzione pò esse usata per decorate e ancu di Pasqua. Cumparendu in Pasqua cù l'amici è i pasticcerdi di Pasqua famigliali, avemu spessu pensendu chì à pallà cù un platu è un saccu di plastica per pensioni di vacanze ùn cumpurisce. Ma tutti cambienu si prisentanu coque in u vostru propiu fattu "nest" - una guirlanda di Pasqua. Per fà stu articulu, necessite spuma, carta corrugata, un lapis, un cutiddu di cartulare, tesistenti, cola, cinta, sisale è filu.

  1. Cù un lapis nantu à a scuma, circate un cìrculu cun un diolore di agujero chì currispondi à a talla di u pasticcio è una larghezza di 5-7 cm.
  2. In i linichi prughjittati avemu chjappu i travaglii cù l'aiutu di un pudariu clerical.
  3. Pola cola a pittura cun carta corrugata.
  4. Truvarè u sisalu in a curuna è fènduli cù filamenti.
  5. Scorcherete un cercolu di una cinta, dicemu cunghje, perchè i piumine chì aghjunghje per medio di cola.
  6. L'arrimbà à secre per un momentu, è u nest eccu da u vostru pastellu hè prestu.

Cistella di Pasqua

Un altru attribuitu obligatoriu di Pasqua hè un ovu di culore. È ùn hè micca interessante per aghjunghje à u platu. Più megliu si vedi in un saccu compru in una tenda o fatta indipendente.

Option 1: per busy o mandatu

Cumprà u cesti di mimere è cene cù cintes, perdi, etc. Dintra, fate ghitarri strisci, stampate da u verde - per simulerà grass.

Option number 2

Pudete fà cesta per u ochju nantu à u vostru, dopu esse eseguitu in forma di i nidi d'avè. Per fà questu, ci necessitamu vaghjime di l'arburi, arcuni di mudillari (pasta salata), cisiglii in giardini è un pappulatu verdu fuccu.

Cumpulemu u rame cù una tisqe in longhi di 12-15 cm. Se l'arme sò flexicli, per esempiu, salice, ponu esse lasciati finu à quandu ci hè una cestera di tissuti di elli, solu liggeramenti arraggiati cù arcilla. Sì i ramoscelli ùn sò micca assai flexibule, pudemu avè cuglionu u nidu da elli senza curvatura. Avemu lascià i vignetti cun l'argilla o una pasta salata. À u fondu di u niddu riaghjuste pusendu un pappagallou (piume, lana di cotto).

Option number 3

Cotti sbattuti è delicati pò esse fatte da pasta salitu. Pigliarà una pasta di sal marina o ingredienti preparati per u fogliu è un catu.

Pigliemu un vetru di farina, a mità di vetru di salinu è acqua, una colazione di pova à pezza è cunglite tuttu. Se vulete una cestera per esse colora, dopu in u teste, pudete aghjunghje a pintura (gouache, acquarellu, culore di culore) u culore chjappi. A prussima, a pani è rutulatu in un capu di mezzu centimetru. Tagliate un cercolu da ellu, utilizendu u fondu di u tazza, cum'è a forma. Pippu volte, ci pusemu lametta nantu à a cima (per chì a pasta ùn sia micca), è nantu à questu avemu u nostru circhiu di massa. Allora tumbèbbe una striscia cun una larghezza di 1 cm da a pasta, è i stigghiati cun un pappuluzzu, umidificatu i posti di affaccià l'acqua. Perchè u manicu poverà un paru di pruduttu mmezzu, tissuti in ligna. I cantoni di u manicu deve esse chjuche. Secenu a cestera cù u manicu per separatamente in l'aria o in u fornu, è pegà u manicu à a cestera.