U Dia Mundial di Poesia - a storia di a festa

Pocu sapie ciò chì ghjornu hè Poetry Day, è micca chì ogni residente di u nostru paese sapi da a festa stessu. Intantu, annu annantu u 21 di marzu, casi tutte l'istituzioni educate cilibrannu un ghjornu dedicatu à a puisia, è tenenu parechji tipi d'avvenimenti.

U Dia Mundial di Poesia - una storia breve di l'urìgine di i vacanze

In ghjiru à l'altitudine di l'anni 20 di u seculu passatu, a poetessa americana Tesa Webb hè stata a primariu à suggerisce questa festa. In u so avete, a data di nascita di Virgili era supposed to be the answer to the question of the number of days per a poesia. A pruposta hè rimpiazzatu bè bè è amichevuli. Comu u risultatu, u 15 d'ottobre cumincià à celebrà una nova festa. In u 1950ini, truvò risposti micca solu in i cori di i Americhi, ma ancu in i paesi europei.

A 30 Una Conferenza di UNESCO hà avutu un rolu impurtante in a storia di a festa di u Poetry World, a quale era chjaru di celebrà stu ghjornu u 21 di marzu. Dopu à u 2000, i manifistazioni per u ghjornu di a Poetry Mundiali cuminciaru à preparà in questa data.

In Parighji, preparava assai discorsi è altri avvenimenti, u scopu principale di u quale era di sfascià a grande impurtanza di a littiratura in a vita di l'omu è a sucetà muderna è in tuttu.

U Dia Mundial di Poesia in Russia è altri paesi di l'espazio post-sovietica si celebrà à a sera in i clubs littararii. À quelli di notti, famosi i pueta, i ghjovani è simule promettenti ghjente littirari sò spessu invitati. Parechji studienti educativi da i scoli simples à e unificizzioni accertanu avvenimenti per u Poetry World Day: lezioni aperta, riunioni cù figuri interessanti in literatura, cuncorsi è interessanti quizzelli dedicate à stu ghjornu.

Un tali accostu di a parte di a gestione di l'istituzioni educativi ci dessi l'oppurtunità di vede à i giovani talentu, quarchi à quelli nuvole, steddi novi promettenti sò illuminati.