U Bibaru Libaru

Oghje, assai persone pensanu à e pussibilità per l'esistenza sussistenti di l'umanità. Questa hè pussibule solu se persone di tutti i paesi di u mondu aderiscenu à certi principesi è règuli - per pruteggerà a pace, l'espiritualità è a natura. Solu l'implementazione simultanea di tutte e cumpetenze serà assicurà u futuru.

U libru in a so designu originale hè l'elementu assai chì sirve com'è una difesa di l'spirituale. Hè libri chì aiutanu à una persona chì acquistenu cunniscenza, ricunnosce u bè cù u male, truvate a verità è prutegge a minera. Per una persona intelligente è sensible, un libru hè una cosa valore.

Oghje, in l'era di l'avanzatu di l'infurmazioni, a quistione di familiarizà a ghjinirazioni ghjovira nantu à a leghje hè più urgente ch'è sempre. Per quessa, una festa cum'è u ghjornu di e Biblioteche hè sempri diventatu publicu, è u mese d' uttrovi in generale hè stata proclamatu u Libru Biblioteche di u mesi di u libru.

Un pocu di storia annantu à u World Library Day

Ogni annu nantu à l'ultimu lunedariu d'uttobre, u Celu di Biblioteche Libartariu hè celebrata. A festa ufficiale di u ghjornu di Biblioteche hà iniziatu in u 1999 cù l'iniziativa di l'UNESCO. Stu status hè statu annunziatu per u presidente di l'Associazione Internaziunale di Biblioteche School, Petru Jenco, in u 2005. È digià da u ghjornu di Biblioteche in u 2008 u cuncorsu di u prughjettu hà annunciatu chì i ghjorni d'un ghjornu turni in un mesi internaziunale, quellu da quellu mumentu d'uttrovi hè u mese di librarii di scole.

Duranti u mese dedicatu à u ghjornu di Biblioteche, tutti quelli chì celebrenu a festa pò, à u so discretto, sceglienu un ghjornu o ancu una settimana per organizzà l'avvenimenti in i so istituzione. Parechje cummincianu sti sette ghjorni per cullà i libri per impietà caritateali.

In Russia, u ghjornu internaziunale di Biblioteche hè statu celebratu in u 2008. U muttu di quellu annu era a frasa "Libreria di a scola in l'agenda". À a prima reunione, un prugramma di più annuali annu hè statu appruvata. Ci eranu colti di librarii di scole, presentazione di a professione di un bibliotecario, felicità di i veterani di sta industria à a scienza, siminarii è furmazioni nantu à temi tematicu.

Stu cursu di l'eventi cuntinua finu à questu ghjornu. Inducirità, i temi è mottoes di e vacanze cambiendu, l'opzioni per l'interaction di librarii cù diversi sferi di vita sò aghjurnati. Per i scoli e di i so genitori, parechji esibizioni è cuncorsi sò urganizzati. In più di u World Library Day, i biblioteki di lingua russa celebrendu u so vacanze professjonali nazionale u 27 di maghju.