Paxmal


In Suvietà in a cità di Valenstadt hè un monumentu Paxmal dedicatu à u mondu in a Terra. U so autore hè Karl Bickel (Karl Bickel) - u artistu suizo più famosu chì hà travagliatu per u publicu statali è hà sviluppatu u disignu di stampavvi. L'scultore hà custruttu a so opira forti per un bellu tempu (vint'anni cincucentu), principia com'è 1924 è finita dopu a fini di a Second World War in 1949. Questu hè u travagliu di a so vita sana. Dopu à a so forza di vuluntà, l'autodisciplina è a dedizioni, Carl Bickel hà capaci di cumpetà a custruzzione di u Monumentu Paxmal. A strada, avemu amparatu à u monicu ùn hè tantu longu, cumu hè ghjustu in a muntagna in u paese è a strada per ellu hè più piacevuli.

Chì hè un monumentu per Paxmal?

U Monumentu Paxmal hè un monicu è un palazzu cù mosaici è colonnelli, chì hè un cuncettu di u mondu umanu. A so manu manca sopra a vita terrenu: u parechje umanu in a so esistenza è u sviluppu, l'amore è a continuazione di a famiglia. U drittu simbulizeghja a vita spirituale è denota u soru, travagliu, crescenu è forza di l'individuu. Paxmal è una maravillosa opira di arti chì stimulatesi i so visitanti à a meditazione, a cuntimplazione è a riflessione nantu à u significatu è a manera di vita, i sistemi suciali di a sucità in u so cumpagnu.

Cumu si vultà in u Monumentu Paxmal?

U monicu monumentu hè alta in l' Alpi Svizzeri , sopra u Lago Valen, davanti à u cordone di a montagna di u Hurfirsten. Puderà accade à u famosu monumentu Paxmal impussìbuli, per una strada di vertzione quasi verticali, chì porta à u parchettu vicinu. L'ascensezione di a serpentina cù l'auto ùn hè micca bellu semplice, sopra à l'ultimi quattru chilometri. U ramu livatu è strettu chì oghje è curvarle, scantale è pruibisce pittori pittoresque da una altura di circa centu metri sopra u nivellu di u mari. Da u parking à u monicu Paxmal hè necessariu di cullà nantu à pedi da sette à deci minuti. Per quessa, e persone cù una capacità fìsica ridutta di vene quì quì hè assai difficiule.

Dopu avè scurdatu u percorsu finali, i viaghjatori seranu fascinatu da e vede magicu è i paisaghji chì avianu apertu davanti ad elli. Questi sò boni pratos alpi, a vaddi misteriosa di u Rhine, u lavu Chjovi Lake. In l 'invernu, da a strada, hè chjucchju di neve è hè ancu più difficili per arrivà, ma i viaghjatori è i praticati persone anu trillu cun elli, perchè quand'elli arribanu à u so destinazione, ponu passà in i picculi piani di l'Alpi Svizzeri. Sicondu i turisti cunnisciuti, pudemu dì chì u monumentu Paxmal remarca un poeta di Goetheanum di Rudolf Steiner, è u mosaicu hè u metro Soviet. Eccu una paraguni pocu cumuni.