Winterthur


A cità di Winterthur si trova in Svizzera in u cantone di Zurigo . U Palazzu Municipale hè ricunnisciutu com'è una capulatta maestru da l'architettu Gottfried Semper è hè un esempiu di perfezione in u stilu di l'historicismu architettonicu. In prima, u palazzu duverà esse un palazzu per u guvernu di a cità, ma hè ora hè una sala di concerti di u Teatru d'Invernu.

More about Canta u Populu Corsu

U museu monumentu di u Palazzu di Winterthur hè stata custruita quattru anni da u 1865 à u 1869. secondu u prughjettu di Gottfried Semper - u rappresentante più brillanti di l'architettura di u periodu ecletticu. L'istruttura di quattru stili hè mududicatu quandu i tempii romani cù erba cullei di Corintu nantu à a facciata di a petra non trattata. À u livellu di u sicondu ghjuvendu pruduca una scala classicu, pavatu di arenisca. In u latru sudu di u tettu, pudete vede l'estatua di a dea di i rimettiri è a patrona di Winterthur Nemesi, è in u nordu di u nord - l'estatua di a dea di l'estratigghia militare è a saviezza di Athena. À e cantonni di u pedimentu, duie grigliati sò oghji situati, chì si sò à l'oeste è di l'est, accumpenu e donne.

Finu finu à u 1934 l'uttene di Winterthur hè statu ancu usatu cum'è scola per i carusi è hà avutu un locu di a chiesa per i servizii. A data, l'archiviu di a cità, u dipartimentu di a cità di Winterthur, l'uffiziu di l'alcuni è i cunsiglieri di u dipartimentu di finanzii sò situati quì, è ancu cunvezioni regulare di l'orchestra Musikkollegium Winterthur.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à l'Addevu di Winterthur in transportu publicu in autobus 1, 3, 5, 10, 14, 674, 676, N60, N61, N64, N68 à u Stadthaus Winterthur. A voce hè ghjustu vicinu à u salonu di a cità.