Cu cura di u so maritu, Chloe Kardashian hà pigliatu una infezzjoni stafiloccuca

Da e pagine di i microblogaggiani, Chloe Kardashian disse à l'abbunati chì hà dettu appressu a presentazione aspetta di u libru autobiograficu per a so malatia.

Declarazione da u rapprisentante di Chloe

Pruduttore di a realtà "Famiglia Kardashian" hà prestu à rinfurzà u publicu. Hè stata veramente malatu, i medichi si truvavanu staphylococcus.

A vita di un famosu blonde ùn hè micca minacciata, hè trattatu attivà è cumpone cun u restu di dorme.

Leghje ancu

Infizia hospitalaria periculosa

Chloè, 31 anni, hà assicuratu in modu fiducialmente u so maritu Lamar Odom, chì durante un pezzu tempu era in cune è soffrinu 12 maniche. L'atleta ha fattu entre a vita è a morte, avè accettatu grandi quantità di Viagra è l'alcoolate.

Malgradu i circustanzi cirtezza, cum'è Lamar era cunnisciutu di truvata in un puddaru, Chloe era allora di u ghjurnale annantu à u reludu in u ghjornu à u rolu à a sala di urgenza, è da ghjente spessu viaghjava à l'uspidale.

Quì, sicondu i medichi, hà ancu cullatu l'infezzione stafiloccuca, in quellu tempu l'immunità di a fimmina ci fù debilitatu da quale era u battimentu è hà pigliatu u corpu.

A gravità di a malatia depende di a varietà di staphylococcus aureus. Kardashian ùn specifiche micca u diagnostice cumpletu.