Irina Sheik com'è zitellu

Shaikhlislamova Irina Valeryevna hè vinutu u 6 di jinnaru in 1986 in a regione Chelyabinsk, a citadina di Emanzhelinsk. I paisani di Irina Sheik eranu o ghjente ordinariu. Mum Olga, tàradu per a naziunalità - u maestru di mùsica, u Patre Valéry, u rusciu, hà travagliatu cum'è minore. In ogni modu, a malatia pulmonale ùn permettenu micca di vive à a gloria di a so figliola, è hè mortu quandu Irina era solu 14 anni.

Dopu à u 2004, a bellezza spartusea principia una carriera, chì era rapidamenti à guadagnari momentu. Da u 2005, Irina hà travagliatu in Europa, è più tardi in i Stati Uniti. Oghje, a zitella hè cunsiderata unu di i mudelli più stile di u mondu è pigghia un oghje 14e postu. Eppuru, prima chì, cum'è l'altri, era un ziteddu ordinariu, cù i so piani è i sònii.

Irina Sheik in a zitella è aduranza

Perchè a famiglia di L'Irina perde u so sustinentale prima, tutti avianu un difficultu tempu. Mamma, incridibile, travagliò dura per nutriscia di dui figghjoli, è in l'estiu li mandonu à l'àia, duv'elli puderianu sente un pocu tuttu u charmu di a zitella. Hà succitatu un caratteru orientale forte da a so mamma, Irina coped with any difficulty da u zitellu.

Irina ùn hà micca piace cumu cù l'altri figlioli in a kindergarten, ma passendu u so tempu solu. Addivendu, cuminciò à stabilisce u cuntattu cù i so pari, è hà amici.

I primi quattru classi in a scola, a stella tira cù oranza. Quandu u mudellu di u futuru hè spusatu, era assai difficiule in a scola soviètica. A causa di u fattu chì pruvate d'insignà a manera di scriviri "a manu diritta", hà allargatu in parechji rispetti. In ogni modu, un caratteru forte hà permessu à trattà è cun questu è quì à u vittzu gradu Irina hè stata pronta com'è un esempiu, ancu per i studenti di u livellu.

Dopu avè a zitiddina, u mudellu hà statu un zitellu industrioso è responsable. Ancu quandu era assai difficiuli di cumbattà a carica di i classi sèculi cù a musica, a zitella ùn rinuncia, perchè hà scantatu di i soldi chì a mamma di Olga hà inviatu in a so educazione.

In l'adulescenza, tutte e zitate sperimentate per u so aspettu, ma Irina ùn era micca timida di u so altitru crisciu è angulità. Dopu, hà purtatu i tacchi alti è ùn era micca teme di esse dichjaratu. E sta fiducia aiutava à a so ghjuventù.

Dopu à a fini di a scola di musica Irina hà decisu di sviluppà i so sapienti, ma i ristrizzioni constantu hà rimpiazzatu rapidamenti stu desideriu. In u 2004, mentre chì studia à l'università di l'economia, Irina hà decisu di pruvà com'è mudellu, è hà participatu in a cuncorsu, induve hè stata a vittoria. A picciotta era spotted da u scout Gia Dzhikidze, chì offrò Irina Shake un cuntrattu.

Leghje ancu

In ogni modu, u futuru di u mudellu di prufessiunale ùn era micca davanti à elli nantu à un platter di platinatura. Hè aghjuratu à a persistenza è a perseveranza, più di l'esotica, chì Ira fici u so debutu in u podju un annu dopu.