Jill Sander

"Simply, concisamente, nudda micca demucraticu è assai caru" - questu hè una di i più famusi brandi di moda Jil Sander, chì u creatore hè Heidemarie Zilin Zander, più chjamatu Jil Sander, hè carattarizatu. I mudelli di sta marca sò stati cunsiderati parechje anni da e donne di u mondu sanu u standard di l'eleganza è a simplicità.

Jill Sander hè un suntuoso minimalista di moda, un designer di alta moda, una donna vestita semplice è elegante, usando u dirittu di sceglie assai è categurichi è ambiguusamenti. Ùn era micca temutu à messu in situ u capu di Prada Holding. A so scelta hà da a pèrdita di a so propiu marca è a rinuncia di a so propiu Casa di Moda. A carica di Gil ùn hè micca nanzu immediatamente alluntanatu à quellu altru mare. Ma nantu à tuttu in modu.

Carrera Jill Sander

Jill hè natu in una piccula cità tudisca è hè stata fatta da una sola mamma. A so carriera di moda, ùn hà iniziatu micca cù una stasera in una famosa Casa di Moda, è micca cù a "casata" di e so amiche. Jill, cum'è un pensativu di allemand, hà fattu un anticipu assai passi da a so carrera futura. Ellu dicidiu di stà in a "cucina" di a industria di a moda è megliu capisce tutte e sutilità di a pulitica di a moda. Jill Sander cuminciò à preparà a so ascensezione à i podiosi di u mondu, chì travaglia com'è assistente di l'editore di a rivista Brigitte in Hamburg è à i McCalls Americana. Ma Jill anu micca vulsutu associà a so vita cù u ghjurnalismu di a moda. Hè chjamata cù u desideriu di creà indipindente, è micca di criticà creazioni d'altri populi. Ùn hè micca nunda chì hà studiatu tessili in casa, è dopu à l'Università di Californie.

A so età di 25 anni, Jill hà apertu a so prima boutique in Hamburg sottu a marca Jil Sander, chì a prima cosa creata da un ghjovanu disignu vinni vindutu. A manifestazione di a prima coleta di Jill Sander fu fattu in Parigi è un annu dopu in Milano. Parechji celebriti, fatta cani di vestiti troppu, anu sorpucitu cù l'stile pratica è feminile suggerita da Jill Sander. U stili di u disignu era distinatu da e formule simplici è e forme, u lussu di quale fù cumplementatu da tessuti dilizii. Hè pruvata à u mondu sanu chì u cuteddu prutoculu perfettu pò vede assai sexy, è qualsiasi dettagliu nantu à u sughjettu di un intruduffu laconismu serà superfluvule. Crìticamenti alcune alcuni Jill "u guru di minimalismu intellettuale". Ma Jill diferenze micca solu in a distribuzione di minimalismu strettu, hà rivoluzionatu u mondu di a moda, "infectannu" cù un stile multiplicata di cipolla.

In principiu 90, Jill Sander vincìu u centru industriale di moda - Parigi, induve hà apertu a so prima boutique nantu à a famosa Avenue Montaigne. À quellu tempu Jill avia acquistatu Jil Sander Cosmetics è Jil Sander Leder. Addiventà dinò u primu disignu di moda inglesi chì rapprisenta i so cullezzione micca in a patria, ma in a capitale muntagna di a moda - Milano. I so culurazioni luxurii, distinti da a clarità conservadora, hà fattu Jill un di i disinazioni di u nivellu internaziunale. In u nordu di l'anni 90 in i Stati Uniti, Jill Sander hè stata premiata u Premiu di Gruppu di Moda, è dopu espansione i so rializazioni cù una colture di vestiti di u vestitu è ​​una linea di perfume.

Cambiamenti in a moda casa Jil Sander

A fine di l'anni 90 hè stata u principiu di grandi turbulenza in a Casa di Moda di Jil Sander, quandu una participazione di cuntrollu in u Gruppu Prada. Ma tali mossa cummirciali ùn hè successore. Ancu di un annu dopu, Jill cuminciau d'accordu cù Patrizio Bertelli, u capu di Prada. Hè cuminciatu cù u fattu chì Patrizio Bertelli suggeriu chì Jill utilice tela per collezzione simplificata, cusì chì mostra u so praticità di cummerciale. Naturlament, Jil Sander ùn pò micca accunsentutu à questu. Dopu iddu vulia "muvianu" a produzzione di vestiti in un paese più prezzu. U nostru orgugliu di u so propiu quadru di cullezione, Sander ùn pudia micca sopravivutu. Accustonu a porta è andò in nunda. A cullizzioni di uvernu di l'oghje 2000-2001, cum'è tutti cridinu, era l'ultimu creatu da Gil.

Ma passò un parechje anni, è Jill Sander era invitatu à vultà in a so casa di moda nativu. Appena, senza u creatore di a marca, e cose ùn andonu micca bè. A nova coleta hà piaciutu tutta a comunità di a moda. L'espectador applauded standing up! Ma, sfurtunatamenti, l'alegria di Ghjil Sander ùn hè micca lastu. Mai hà sappiutu di truvà una lingua cumuni cù u gruppu Prada, è rinviu di prisenza.

A stu mumentu, a marca vive, ma digià una vita indipendenti, sviluppatu i tradizioni di u minimalismu luxu chì u fundatore di sta marca hà stituitu. E Gil Sander hè stata perseguita in l'ombra di a Casa di Moda, è cuncerta chì tutti i meriti di a moda. Forsi si Jill Sander ùn era micca stanatu di tutte e intriga di moda è ùn ne ùn abbandunà a so propiu marca, ogni cosa saria diversa ... Ma hà avutu vunciu di u dirittu di sceglie assai categurichi.