Sabbia di moda 2013

Perchè nimu, hè particularmente note chì a moda hà fattu pocu fà i limiti trà i cuncetti di "moda di a donna" è "moda di l'omi" cada vez più difettu è contigu. E donne anu vistutu cunfidatu cù trousers, ligami, è ancu capelli. Inoltre, un 'elementu veramente femininu di vestitu com'è una fascia, in a nova stagione cù successu especial, alcanza a so pusizioni in u vestitori di a donna. In a primavera di u 2013, a moda per fianchi hè criscenu prestu.

Longdi faldi in a primavera di 2013 - hè un elementu femminili bastante versatile di vestitu. E i patroni di bè è ghjustu ghjuvelli seranu affezionati ancu in a primavera di 2013 cù eleganti fuglietti curtite.

Modeli di schirtu in a primavera di 2013

Clàssica skirt-pencilu pigghia u postu dirigenti in a classificazione di eleganti fasgiuli primavera 2013. Stu mudellu hè perfetta per i femine in affari. Hè ancu abbundante cù tutti i bluschi rigulari è cù i camini laconii di e donne, è cù u golf senza maniche. Damasni valori avissini d'attentà à a penne di cume in colori brillanti: laranje, u giallu, u verde arghju. U hit più inesperatu di a nova stagione pò esse una penma di carta da robba. È diluce a vostra stessa stumma aiuta à aiutà e faldi decorati cù flounces, lazzi o mudelli cù bascu.

Long maxi festi sò ancu moda. A vera moda di faldi longu in a primavera di 2013 hè strorte, cun una ou duie cuts. Sò prudutti bè cù una cintura baixa, è in a versione standard. Pruvate di ripiglià una cinta cintura anziana originale di tela o ferrita da a pelle. Fighje ancu à i buchi brillanti. Ancu, à u turnu, pò esse grande, decoratu cù perdi o stivone.

Eghjettini tornanu novu à u podupu stile di i hippies è u paese. Quite una scelta interessante - hè bigulassate largate per e faldes. Inoltre, una fascia fatta di un pezzu strappatu hè assai inusual. À quelle opcions hè ricunnumandate per sceltu cintine di culore, o sivigliu fatti in u stilu di soutache.

Salute di donna in a primavera di 2013

No menu novu in a nova stagione di mini faldes. E lush variants miranu assai giovani è ghjoculi. L'opzione assai interessanti serà mini faldes cù bizzilles, borsa è fondu asimmetricu. Per signori di a generazioni maiò, e mini-faldes cù un culore scogliu sò una scelta excelente.

Ùn vi scurdate micca di e midi. In questu casu, u megliu modu si fate di pezzi di larghi di colori brillanti. Sò perfetti per i belli cù miele senza bruna, attaccati à a cintetta cù un cinturione. Anu vistutu ancu grande cù chjappelli di cori, cunoste di coghju è sandali nantu à falce. A longu cunvene di e faldidi ponu versàteci. Sò longi solu per esse un vestitu strettu è modestu, ma à u listessu tempu ponenu aperte l'ova, chì li faciani lumera è dolce. Inoltre, ùn avete micca a prutezione di u fiancu di a vostra otne.

Sò assai interessanti sò faldidi cù difetti geomètrici. In particulare, cù rombius, linii orizontali, i circles, i celi. Sceglie puru qualcosa di a fioritura per a primavera, ùn si devenu esse attenti à e faldes di tergalu è di culore.

À u listessu tempu, ùn si scurdate micca chì a manera seguita seguente ùn hè micca a megghiu scelta. Inoltre, trà e faldeschi di a primavera di 2013, furnianu assai opzioni pè e chjovi. Eccu avete averari guardianu à e faldes di maxi da i tessuti finti. Una opción excelente hè una fascia pleated. Per tutti e zitelli chì anu chjappu, incù ghjudicazioni cù pilati o cù i ruffles à u fondu sò adattati. Stu mudellu equilibra perfetta u vostru tipu di forma. Pienghja micca chjappu nantu à a fugliale classicu, un lapis, un pocu sottu à u ghjinochju. Pò esse dinò stampatu cù draperi è mudelli geomtrici. Ma in questu casu, l'accessu femminili deve esse sceltu in grandezza. Sì avè stati zocculi ristretti, puderà parè solu una falda cù peplum o bascu.