Preghjonu per a Salute a Mamma

Avemu sempre tanti preoccupiesi e atti, in u ritmu locu di a rutina ghjurnata, avemu un scurdate di a maravigliosa opportunità di parlà cun Diu facia tutti. Chì pò dicu di pricà per un altru? Sicuru, si i vostri amori sò in periculu, ancu i criaturi ùn cumincià à pricà, ma cù una situazione più favorevuli o sia assai favorevuli, alas, avemu ubligatoriu di pricà per quellu chì hà dunu vita. I Cristiani diciunu chì a preghiera per a salute di a mamma hà da esse leghjite ogni ghjornu per parte di a prayer di a matina è di vaghjime, com'è petiti arbitrarju à Diu, è cum'è ponti distinti, quandu a to mamma hà bisognu di a misericordia di Diu.

Preghiera per a figliola

I figlioli è e so mariana sò sempre avè una cunnissioni psicologicu veramente intigratu. Pudete pagà tribute à a to mamma, usendu a preghiera di a to furaria per a salute di a so mamma. Solu deve esse lettu à u sonnu chì venenu cù una fede indeversible in ogni ghjornu di a prichera.

"U Nostru Padre Celeste, sintì e mio parolle è aiutanu in ogni modu pussibuli!" Beatu, dà forza à u vostru servitore (u nome di mamma), Benedisciate per successu in tuttu, aiutà ogni salute! Avete misericòrdia nantu à ella è prutegge cù u vostru velu all-putte! Solu in u to nome ti spergu in prayer, Amen. "

Quandu hè male

À prublemi, avemu aiutu aiutà i nostri genitori ùn solu fisicamenti è psichiativi, ma ancu spirituali. Ci hè una quantità di pricà per a salute di a mamma, chì sò leghjite s'ellu hè sick o in periculu.

Prima di tuttu, avete leghjite a precutazione perchè dopu:

"Ddiu Misericordiosa è misericurdiosa! Sò un omu piccatu, è ùn aghju micca scrittu cumu pò esse, ma tù, u più divinziu, capìstivu, cumu si deve attu!

In questa orazione vi cunfidarà in Diu è ricunnosce chì tuttu hè in manu.

Sì a vostra mamma hè in periculu, leghjite u brevi prighera:

"Signore, salvate, salvate è aghju pietà di u to servitore (nome di mamma), dirigite u vostru misericordia à u bè è à a salvezza. Retevule, medite i cori di i so nemici. Most Holy Theotokos, prege à u Signore per u so servitore (nome di mamma). "