Preghjonu per u pirdunu di e offesi

L'insutti sò per a persona una certa carica nantu à l'anima, chì ùn si permettenu micca vigliacchè è fughje. Hè per quessa hè impurtante per esse capace à falla di a situazione, in quale a prighera per u pardunà quelli chì l'invicinaru avè aiutanu. Se una persona aprende di pardunà cù tuttu u so core, e praticà l'esperienze negattivi si anderanu è purificate l'ànima.

A chjesa, i psiculoghi, psiquiatri è altre persone chì travagliendu energetichi sustate chì un pudere micca vindicà per elli, perchè cusì una persona hè assimigata à quelli chì fà u male. Inoltre, a vendetta ùn hà mai fà una persona felice. Hè impurtante chì ricanu a to culpabilita, perchè un errore grave hè l'autudificazione.

"Ora di Pardon" - una preghiera forte per a liberazione di greghje

Oghje sta preghiera hè cum'è a meditazioni, chì vi permette di scurderà i vostri pensi , l'anima è u core da tutti i pinsamenti negattivi assuciati à u resentimentu. Hè ricurdatu à pusà per un postu cómodu nantu à una sedia o in u pianu, a cosa principal hè chì u corpu ùn sia micca stressed. Dopu d'avè, avete bisognu di chjude l'ochji è cuncintràli di respira. Quandu si sentenu relaxazione cumpletu, prima di leghje a prigione per u pirdunu di l'offesi, ci vole à pinsà di ciò chì "pirdunu" significa. Hè mpurtanti capisce ciò chì cambiassi se ultimamente distrugge di a chjassi. Puntatu u to ochju internu à u core è leghje una preghiera forte per u perdone di l'omu:

"Sò pardunatu è amare.

Pardunà tutti chì avè offrittu è lascià di u mondu.

Pirdunu tuttu.

Scusate pè tutti quelli,

Quien l'aghju offrittu, o intencionadamente o ùn volendà.

Perdà, perdona, pirdunasti ...

Aghjustassi cum'è mè.

Dopu tuttu, sò parte di stu mondu.

Sò liberu.

Amu u mondu sanu, I love myself, Sento ancu un lume.

Scusate à Diu per tutti l'atti fatti à questu ghjornu.

Signore! Averete mè, pardunatu è pardunatu cun un core liberu

E pinsamenti pirsuri,

Aduprate cum'è una partícula di voi stessu.

Manage from now on and forever my thoughts and acts. Amen ".

À questu tempu, hè bisognu di cuncluderà quale l'imagine arise in a testa è di chì sentimenti si cambia l'ànima. Tuttu questu hè impurtante per u perdonu. S'ellu hè difficiule di trascorrerà u testu, invece a pridenza pò esse pronunzia in i vostri paroli, parlendu tuttu da un core puro. Ricurdà chì hè impurtante ùn solu per perdone l'altri, ma ancu tù stessu. Tireu a parolla spessu cumu possibili, postu chì questu vi permettenu di passà da i risentivi negattivi è possibbili pussibuli.

Hè vale a dì chì in Orthodoxy ci hè un icona di prima chì a persone di dumanda à u pirdunu - l'icunettu miraculu di a Mamma di Diu ammucchendu i corpu malevolti.