Preghiera after eating food

In u Cristianèsimu, di tempu immemorial, a grande impurtanza hè attaccata à i temi di u famu è di l'gugliunia. Di sicuru, ùn ci hè nunda sorprendu in u fattu chì ancu e preghje pricii si sò leggugliati prima è dopu à pranzi. E so parolle, per una banda, dumandate à alimentazione di Diu per tuttu u populu di u mondu, è, dopo à l'oltre, dumandate a prutezzione di glutone, perchè "l'omu ùn manghja micca solu pane".

Cumu lettu u preghjudiziu?

E preghjunuri sò stati leghje in a sala di comedor, è preferibile, ci vole à listessa icona. Ogni famiglia duve e so regule propria per leghje preghjudizi preghjudizi è dopu à pranzi. In certi casi, l'usu di dicerà un preghjudiziu in alta, canta, o à sè stessu, quandu unu di i membri di a famiglia sia leghjite, è tutti l'altri ritenza scantificà à audizione.

A voti si sò à pusà nantu à e so ghjinochje, i coli chì ripusenu nantu à a tavula, in qualchì pricatu mentre chì era persone, à volte ochji. Pudete, se vulete, leghjite a preghiera, chjusu i vostri ochji.

Quantu preghjudizi sò lettendu prima è dopu à manghjà?

A preghiera più populari prima di manghjà hè "U Nostru Patre". Li leghje ancu "L'ochji di tutti nantu à tè, Signore, fiducia in", "U mancanu miserables è sò sanu sanu". In i festivi, i preghje pò esse sustituitu da u cantu di un troparion. Troparazioni sò chants curtes, pò ancu esse truvatu in u libru di preghiera.

Dopu avè manciatu alimentariu, hè abitudine di leghje a prichera "Grazie, O Cristu Diu nostru, perchè anu satisfied we with your blessings earthly". Dopu avè lettu sta preghiera, ùn pudere micca manghjà da manghjà finu à u pinu dopu, cum'è e so parolle marcà l'ultima di u manghjà. Inoltre, dopu à pricà davanti à pranzi, ùn pudete micca risparmià da a tavula, perchè chjappà u cerculu benedettu creatu à u circondu.

Quandu sò i zitelli è e invitati quì?

Sì avete un cleru, hè statu affidatu u drittu di preziari prima è dopu à manghjà. In ogni casu, si tenete persunale seculare visitate a vostra casa è ùn sapete cumu si sentenu micca di a vostra religione, hè megliu per passà a preghiera prima di fughje, perchè pò pudè mette in pustamentu. Sì un cumprisu si trovi cù l'invitati, è ùn anu micca oghjie à a cunsacratge di l'alimentazione, hè cum'è ùn avete micca li rispettu micca, ùn confiare micca in l'invitati per guidà una prichera cumanda - micca u fattu chì ellu ci vole.

In quantu à i zitelli (u vostru), hè assai impurtante per accustà cù a preghiera. I vostri zitelli chì sò abituati da i primi anni à u fattu chì qualsiasi iniziativu duvite cumincià cù una preghiera, in u futuru hà da pudè adattà facilmente in u postu è visitate u tempiu.

In a lettura di a preghiera prima è dopu à pranzi, unu deve esse batteziatu. Se i figlioli ùn anu micca avutu a destrezza è a cumprenda per crosse i so parenti hanu da fà invece di elli.

In ogni casu, scurdate di a gutone hè mala, è avete bisognu di saturatu cù fraternità cù Diu.

Preghjunzione prima di manghjà "U nostru Patre"

Nostru, sì in lu celu! Sia santificatu u to nome, u to regnu hè a to ghjustizia, cum'è in u celu è a terra. Dacciate stu ghjornu u nostru pane; È pardunate i nostri debbuli, cum'è no perdundemu i nostri debbitori; è ùn porta micca in tentazione, ma liberate da u male.

Gloria à u Patre è à u Figliolu è à u Spìritu Santu, avà è sempre è sempre è sempre. Amen. Signore, aghju pietà. (Thrice) Bless.

Preghjunu prima è dopu à manghjà