U Spìritu Santu hè mistica o rialtà, cumu fà a gràzia di u spiritu santu?

A preghiera più famosa finisci cù sti parole: "In u nome di u Patre, u Figliolu è u Spìritu Santu", mentri pochi poveri anu una idea completa di tutti i trè participanti scritte. In fatti, sò sti pridiche maiò in u Cristianesimu, chì sò una parte inseparabile di u Signore.

Hè u Spìritu Santu misticu o reale?

Ci hè parechje scelte per scrive è rapprisentanu u Spìritu Santu, ma in fattu hè a terza hypostasi di un Diu. Parechji clerici l'describenu com'è u putere attivu di u Signore è ellu pudemu mandà à qualunque postu per rializzà a so propria volte. Quandu parechji spiegazioni di u Ghjustu Ghjustu, converge à u fattu chì hè una cosa invisibili, ma avè manifestazioni visibles. Hè nutate chì in a Bibbia hè rapprisentatu da e mani o dete di l'omnipotente, è u so nome ùn hè micca spiegatu nisun locu, perchè un pò pudè esse cunclusione chì ùn hè micca una persona.

Un altru puntu impurtante chì interessa assai hè u simbulu di u Spìritu Santu in Cristianità. In a maiò parte di i casi, hè rapprisintatu da una culomba, chì in u mondu simbolizza a pace, a verità è a innocenza. Una eccezzioni hè l'icona "U Rosu di u Spìritu Santu", induve hè rapprisintatu da i lingue di focu sopra i capi di a Vèrgine è l'Apostuli. Sicondu e reguli di e catedrali Ortodoxi nantu à i muri, hè pruibitu di rapprisintà u Spìritu Santu in a forma di una culomba, fora di l'icona di l'Epifania. Questu d'alive hè sempre usatu per discrive i rigali di u Spìritu Santu, chì serà discututu.

U Spìritu Santu in Ortodosia

Per un bellu tempou, i teologologhi anu avutu cunversatu nantu à a natura di Diu, tentativu per vene à una decisione per esse unu o un persunale o se ferma per quì nantu à a trinità. L'impurtanza di u Spìritu Santu hè duvuta à u fattu chì à ellu u Signore pò esse attu in u mondu di i persone. Molti cridie è sicuru chì parechji volte in a storia di l'umanità ellu hà vintu nantu à certi persone chì anu ricivutu capacità supernaturali .

Un altru tema impurtante hè u fruttu di u Spìritu Santu, cose chjamatu l'azzione di gràzia chì guverna a salvezza è a perfezione. Hè una parte impurtante di a vita spirituale di ogni cristianu. U regnu compitu di u Spìritu Santu duverà furnisce u fruttu, aiutendu à a ghjuridizione cù e diverse passioni. Chì include l'amore, a tempanzia, a fede, a carità è cusì.

Signs of l'absenza di u Spìritu Santu

I crmeni ùn esvergene micca a so dignità, si sò orgogliosi, pruvate à esse altri, inghjùliu è cumpetenanu altre atti chì sò cunsiderati peccati. Questu indica chì u Spìritu Santu hè presente in elli. Quelli chì sò piccati sò privati ​​di l'aiutu di u Signore è a chance di a so salvezza. A prisenza di u Spìritu Santu pò esse determinatu nantu à parechji razze.

  1. L'omu facilmente identifie i so debili chì anu bisognu d'aghjurnamentu.
  2. Ghjesù Cristu hè accettatu cum'è u Salvadore.
  3. Ci hè un desideriu di studià a parolla di Diu è u desideriu di cumunicà cù u Signore.
  4. U desideriu di glurificà à Diu in i so parolle, i canzoni, i atti, è cusì.
  5. Ci hè un cambiamentu di carattere è e qualità malamenti, sò sustituiti da i boni, chì face una persona megliu.
  6. U credenu hà capitu chì ùn pò micca persone per viaghjà per ellu stessu, cusì cumincià à crià u Regnu di Diu vicinu ad ellu.
  7. U desire di cumunicà cù l'altri populi, per esempiu, in a chjesa. Hè necessariu per a prichera cumanda, sustegnu, prestu l'una di l'altri, a glurificazione cumuni di u Signore è cusì.

Setti doni di u Spiritu Santu - Ortodosia

L'azzioni spiciali di a grazia divina chì si sò in l'anima di u credulente è dà a forza di rializà azzioni pè u cuncepimentu di u so vicinu è e Pertenevuli Odeorunu sò generalmente chjamati rigali di u Spìritu Santu. Ci sò assai, ma i principali sò sette:

  1. Rigalu di teme di Diu . Parechje persone anu vistu in questa formulazione certu tipu di contradizioni, per chì elli utilizanu dui parolle cum'è rigalu è teme. Questu hè spiegatu da u fattu chì una persona hà una tendenza à sentu autureppu è perfetta, è questu distanza da u Signore. Solu rializendu a grandeurità di Diu, unu pò vedà a realtà di u mondu, evitenente di fatica veri, u scantu hè a surgente di u bonu.
  2. Rice di pietà . U Signore parduneghja i peccati è sempre guardate i ghjente perchè misericòrdia. I rigali di u Spìritu Santu in l'Ortodoxia si rializate attraversu a prichera, a celebrazione di a liturgia è cusì. A pietà impedisce a misericòrdia, questu, aiutendu à quelli in bisognu. Fighjendu indulgenza à l'altri, una persona cumporta cum'è Diu in relazione à e persone.
  3. U donu di riferimentu . Iddru ci dissi a cunniscenza di e verità basata in a fede è l'amore. Hè nutate chì aquí hè significatu intighe, coru è vuluntà. I rigali di u Spìritu Santu spetta chì hè necessariu sapè u mondu per Diu, è micca nisuna tentazione serà spugliatu da u viaghju ghjusta.
  4. Un rigalu di curazione . Hè assai impurtante per a salvezza è a cunfrontazione cù e diverse tentazioni chì si sò in u travagliu in a vita.
  5. Rigalu di cunsigliu . A persona facenu situazione di ogni ghjornu, induve unu deve fà sceltu è à tempu un cunzigghiu spirituale hè utile per fà a decisione correcta. U Spìritu Santu aiuta à mantene in armunia cù u Pianu Divinu di salvezza.
  6. Rigalu di a mente . Hè necessariu cunnuscenza di Diu, chì hè revelatu in a Scrittura Sacra è in a liturgia. A prima opzione hè a fonte d'inspirazione per a transizione à a cunuscenza divina, è in a secunna implica l'accettazione di u corpu è di u sangue di u Signore. Tuttu chistu aiuta una persona per cambià a so vita .
  7. U rigalu di saviezza . Quand'ellu hà ghjornu in questa passata, l'omu serà in unita cù Diu.

Hula nantu à u Spiritu Santu

Molti termini di religiose per un gran numaru di pirsuni ùn sò micca amici, cusì ci sò quelli chì ùn sanu micca chì a blasphemia hè un righjettu cuscietatu di a gràzia di u Signore incù u so effettu evidenti à una persona, quella hè esa blasphemia. Ghjesù Cristu hà dettu chì implica negazione è insulte. Hà sustinutu ancu chì a blasfemia contru u Spìritu Santu ùn esse micca pardunatu, perchè u Signore puscia a so divinità in questu.

Cumu acquistà a gràzia di u Spìritu Santu?

A scusa hè statu introduttu in usu di Serafinu di Sarov durante una cunversione trà l'essenza di a fede. Per vincere u Spiritu Santu hè di guadagnà a gràzia. Perchè stu termini si era caputu da tutti i cridenti, Sarovski l'interpretanu com'è praticamente: ogni persona hà tres fonti di i vonsi: spirituale, propiu è demonicu. U terzu fà una persona si feghja l'attuali di orgogliu è d'interesse, è a secunna furnisce una scelta entre u bonu è u male. U primu volontà da u Signore è urge à u credultu per fà e boni scrivimi, accumènente e ricchieria eterna.

Comu cumunicà cù u Spìritu Santu?

I santi è e trè persone di Diu pò esse trattatu in parechni modi, per esempiu, per a preghiera, leghjendu a Parolla di Diu o a Santa Scrittura. A chjesa permette a cumunicazione in u dialogu. L'invocazione di u Spìritu Santu pò esse fatta cù qualchi favuri.

  1. Hè necessariu di ritirata, piglià è leghje un pocu di e foglie di a Bibbia. Hè impurtante per rilassate è dispunibule di i pinsamenti.
  2. A cumunicazione accumenza cun una conversazione normale, cusì avete bisognu di presentà.
  3. A persona deve cunnosce è sienti chì u Spiritu Santu hà vicinu à ellu.
  4. Durante a cumunicazione pudete dumandà parechji duminii, dumandate a furmazione è cusì. Listen à u sussurgiu è a voce interna.
  5. I più creduliti passanu sessi simili, più sguardi a voce di u Signore.

Rispelsi Ortodoxi à u Spìritu Santu

A data, ci sò parechji testi di preghjudizii chì aiutanu à e persone in difficult moments. U tema hè topicu - hè pussìbule di pricà à u Spìritu Santu, cù quale esistenu u pudete dumandà aiutà. Hè permessu di utilizà, cum'è testi speciali, è parlà tuttu in i vostri paroli. Della gran impurtanza hè a fede sincerea è l'absenza di pensi dolci. Puderete pricà in a ghjesgia è in casa.

A preghiera di u Cridimentu di u Spìritu Santu

U testu di preghiera più cumuni, chì pò esse pronunziatu in ogni mumentu, quandu sensu chì l'aiutu di e Forzi più Alto hè necessariu. Hè assicuratu di vive un ghjornu in purità spirituale è tranquillità. A preghiera per l'accettazione di u Spìritu Santu hè diretta à Diu, è aiuta per riceve i sette rigali deskritti prima. U testu hè curtu, ma cuntene una forza enorme, chì aiuta per truvà cunsulazione è truvà a pace.

Preghjonu à u Spìritu Santu per u cumprimendu di u desideriu

Hè difficiuli di scuntate una persona chì ùn hà micca sognu di una vita megliu è a speranza chì quandu tuttu hè prestu una realità, sempre quede in u core. Sò i vugliutu sò solu e boni auguri, allura u putere di u Spìritu Santu pò aiutà à traduce in realtà. Hè impurtante d'uttene u testu prisenti solu se u bisognu di rializà u gustu hè enormu. Hè necessariu di indirizzà à u Spiritu Santu à l'alba, ripetendu u testu di a preghiera tres volte.

Preghjonu per u Spìritu Santu

Tempi difficiuli veni peri pulitichi in a vita di parechje persone è per trattà e prublemi chì anu sviluppatu, unu ponu turnà à i Purturi Alturi. Ci hè una prichera especial à u Spìritu Santu, chì vi aiutavà una fiducia in a vostra capacità, capiscenu a situazione è diventenu più cunfida . Pudete avere u ghjornu in ogni locu è quandu sò quellu chì hè un desideriu. Hè megliu d'amparà u testu da core è ripetite quattru volte.