Preghjonu per passà l'esame

Probabilmente, tutti i studienti è i scoli sò temerati è assai nerviusi prima di passà l'esame. Hè per dà cunfidenza è ridite di penseri innevutate, pudete leghje a preghiera prima di passà l'esame. Grazie à questu pudete intunate à un risultatu pusitivu, chì aumenta e cose di successu. Hè impurtante per leghje e pricati cù una fede indeversibile. Prima di leghje una precitura specifica, hè cunsigliu chì dite "U nostru Patre" tri voti.

Preghjonu per passà l'esame

A preghjula prisenta aiuta tutti i studienti chì sinceramente dumandenu appiccate. Hè necessariu di leghje in a matina prima di un esame rispunsevule o un cuntrollu. Inoltre, pudete ripetiri a preghjudiziu immediatamente prima di trasiri a l'audienza, ma soe cusì:

"O Diu di i bèi, è in u restu santu,

in una voce tri-sainted in u celu, da un angelu chante,

nantu à a terra di un omu in i so sante, vantavanu:

u Santu Spìritu Santu, Qualchese chì hà gràzia in proporzioni à u regnu di Cristu,

è site a vostra chjesa l'aries sia, apòstuli, apòstuli, prufeti,

Ma l'evangeliziani, i pastori è i duttori, è i so propri sermoni.

À voi u più attivu in tuttu,

parechji sante consacre in un tipu è genere,

Diversi virtù sò bè ​​à voi,

è à Ti, à noi, l'imaghjini di i vostri boni cumpagni left, in l'aligria di u passatu, preparanu,

in ellu, i tentazioni sò stati, è aiutanu à l'attaccu.

I santi di tutti Sante sò ricurdati è i so elli di Diu di a vita,

A Samago, in elli mi deystvovavshago, lamentu,

è cù tutte e benedizzione di a to ghjustìzia, cun sincerità, cun piacè rigalu in Ghjè, Santu di l'Imperu,

Dàtene u peccatu follow a so duttrina,

Più di questi da a vostra grazia à tutti l'empowering,

cilestu cun elle, anu honored with glory,

ludà u to nome santu, u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu per sempre. Amen ".

A preghiera di a mamma per un zitellu per una bona furtuna nantu à l'esame

Per un studiu successu solu ùn sò micca studienti è studienti, ma ancu i so parenti, chì sò pronte per aiutà u so zitellu in tutti i manere pussibuli. A matri pò sustene a so figliola micca solu cù e parolle, ma cù prigheri chì sò letti à u momentu quandu u zitellu hè nantu à l'esame. Quandu un figliolu è a figliola parte di casa, avete bisognu di leghje sta preghiera :

"Matronushka Svyataya, u prutettore di i zitelli è i mariti, ti precu di un momentu, ma ùn dumandate micca, ma io implante". Dà forza à u sangue di u me caru, ùn l'abbanduneghja in i prucessi difficili, aiutatimi, dimustrà u modu faciliu. Perchè e u bigliettu ùn sò micca cumplimentu, è a risposta hè di mantene u servitore di Diu (u nome di u zitellu), è a bona furtuna, chì era nantu à ellu.

Repetite a preghiera hè trè volte. Pudete ancu leghje sta preghiera nantu à u pezzu, cusì cusì dì à a bona furtuna, è poi dàtene à u zitellu perch'ellu li porta cun ellu à l'esame.

Preghjonu à Nicolau u Mercatuur per passà l'esame

Questu santu hè cunzidiratu unu di l'assistenti principali di i criaturi, perchè aiutau u bisognu ùn solu duranti a vita, ma ancu dopu a so morte. Ai triste è i studienti chì anu teme passà l'esame. A preghiera sounds like this:

"Traduttore Nicolau, aiutau di passariu esame bè, perfettamentu è micca male. Protege da l'ignuranza chjina è portanu miràculi in forma di cunniscenza tutta a luz. Abandonu l'inconscienza di l'abissu è a vargogna di a speranza. Chì l'esame aghju cunfidendu, avendu ricevutu a risposta intencionadamente. A to voluntazione serà fattu. Amen ".

Preghjonu per a Matrona di Mosca per u passatu successu di l'esame

Un altru assistenti ben cunnisciutu di tutti i cridenti, chì sò trattati cun prublemi differenti. Ci hè una preghiera specialu per a Matrona, disignata per i studienti, ma sona cusì:

"Beatu Staritsa, Matrona Mosca. Perdà per scuperte efforte è aiutanu à capiscenu a scienza di l'Universu. Permite tuttu chì stà in a memoria, è u bigliettu serà pussutu acquistà. Chì a manu scrivite senza errore, è u Signore sintarà a mo dumanda. Dientificate a risposta curretta, è vi cuncede passatu successu l'esame. A to voluntazione serà fattu. Amen ".

Ritu piedettu cun l'acqua

Ci hè una ceremonia especial, chì devi esse fatta da a notte prima di passà l'esame. Per fà questu, vale aduprà un vetro d'acqua di primavera, nantu à quale si vurà a lettura di sta preghiera a tri voti:

"Cridendu à successu, furtuna, a furtuna. U dumane era un ghjornu felice, è aghju (a) una bona marca. Amen ".

Immediatamenti dopu, hè necessariu di dorme, dopu aduprà u cuntinuu cù l'acqua in l'acqua vicinu à a testa di u lettu. In a matina dopu avè avutu aduprà a mità di l'acqua, è mette u cuntinuu cù u liquidu restante in un locu fuccu. Dopu piglià l'esame è tornendu a casa, bevande u liquidu cunghjuntatu. Se l'esame ùn hè micca unu, a seconda meia di l'acqua pò esse borra davanti à ellu.

In cunclusioni, aghju vulemu dì chì a prichera hè solu una dumanda di aiutu, è micca una guarantzu di u 100% in una risposta positiva. Hè per quessa hè impurtante micca solu per cunnosce i lini sacri, ma ancu per amparà u materiale bien. In questu casu, ùn puderete dubbitu a bona marca.