Mite di vista à cuniglia

In l'armati di cuniglia sò un gran numaru di vini di sangue, chì ghjè perchè stu locu in u corpu di l'animali è attrae una variità di parassiti. Mite di u mite in conigli - ùn hè micca un fenomenu raru, ma in u nisun casu ùn pò micca inizià a cura di i so animali nantu à a so propria.

Determina chì u cunghjulu hà pigliatu l'oghjettu di uccidetru assai faciule. L'animali vena a so testa è rascalli e so tagliu traspurtate in i bandei. Pudete vede ancu cumu cume flocetti cume anu fora da questu parte di a testa. A causa di u fattu chì u zitellu hè constantemente prucia, i fericidi lampendu nantu à a so pelle. I parasitori irritate a pelle di l'oraghja di l'animali cusì tantu chì sta parte di u corpu si vende caldu è densu.

E ligami in cuniglia in i gattivi - chì fà?

Sì l'animali ùn hè micca trattatu durante un bellu pezzu, pò morire. Cusì, immediatamenti dopu chì hà dichjaratu chì u rabbit tenu tick, hè necessariu di piglià u trattamentu. Prima hè bisognu di separà di l'animali animali malati. Hè necessariu è bè scumparuta di u locu induve l'animali malati eranu è u so inventariu. Questa hè necessariu per chì i mascari sani ùn sò micca infettati.

Per esse l'aricchi di uccidinore per ùn esse inghjuli micca l'animali è i cunigli sò stati boni, hè bisognu di inizià u trattamentu cù a liberazione di crosta è neoplasmi di i canali orali. U perossu di l'urigine vi aiutà à dissolni u suor chì formava in questa parte di u corpu di l'animali. Questu avissi aduprà fattu lentamente, certe volte quandu aghjunghje a suluzione in l'arechja è assicuratevi chì questu u liquidu ùn viaghja micca. Quandu u suoru sanu fora, lubricate cù l'aiutu di l'aricchi vaghjime l'area affaccata cù qualsiasi agenti anti-malignante.

Ùn aghjunte micca u trattamentu di i cuneggi quannu parechji malatii aghjustate u so corpu, in particulari si hè un arburatu orale. Dopu tuttu, in u stadiu iniziale, ridivanu di sti parasites hè più faciule. I prugetti ancu avè bisognu à vigilà l'higiene di l'armali di l'animali, questu reduci u risicu di a so malatie.