Cumu piglià a partenza in un cane?

Hè stata finalizata, un avvenimentu interessante chì vi aspetta - a vostra mascota si preparava da diventà a mamma di i cuccioli charming. In i cani, a gravidenza dura una media di 58-68 ghjorni. Partendu da u 55 di u ghjornu, u ghjugliu ùn devi esse micca solu per a longa casa, perchè u nannu si pò cumenciu in ogni mumentu. Cusì, fece u tempu in u travagliu, arrange cun un veterinariu, à quale pudete applicà in una emergenza, è esse pazienti.

I primi signali di l'iniziu di u travagliu in cani:

Cosa da fà quandu u ghjornu dà nascita?

Prima di tuttu, ùn importa micca quantu trite puderà sonu, avete bisognu à calmà è micca in panicu. A vostra condicione hè passata à a vostra petite, è avà hè difficiule per ella. Allora andavanu bisogna à preparalli tuttu ciò chì site necessariu:

U prucessu di nascita cumincià cù a partenza di u "plug" (grossa blustazione di u codice), in seguitu u ciclu (u postu u pezzu di u piu) suavanu, ci hè un chill, un trembu, un respiro perpendi è rapidu. Parenti, a to ragazza in pramu! Stu piriu pò durà da 3 ore à un ghjornu. Sì e cuntrazzioni ùn viaghjanu in 24 ore dopu da a partenza di u "cork" - avete bisognu d'urdinà contactu à u veterariu.

In più di i pratendi intensificate sò agghiunciate tentattivi. I cani pò dà nascita in differente posa: ghjacenti, standing, o stannu nantu à i peri traspurtati è appoghju nantu à a tavula o a sedia. A principal hè, ùn l'hà micca permessu ch'ellu ùn si lasciate micca per ferte u cucciulu.

Immediatamente prima di l'apparizione di i babys, l'acqua quede u cane. Se trè simani dopu à questu, u primu ghjiru ùn era micca nascitu, avete bisognu à urganisione cunsigliu un specialista. Quandu vi vede chì quarchi cosa cum'è una testa o un pezzu di cuccioli pare di u ciclu, lubricate i vostri ditti (preferibbilmente chjapu u unghje chjucu) cù una labra spinta, piglià cù u curnuttu è (questu hè impurtante!) In un tug, aiuta u ghjinuu per sparghje. Dopu chì u cucciu deve esse ghjuntu dopu, observe quì, perchè se qualchì cosa sughjettu internu, u ghjinuu pudete cumincià cù una inflamazioni.

Assistenza per i crescritti novi

Solu u cucciu natu ha esse liberatu da u fluidu amnòticu, purificatu cun una bocca di siringe è sacchighjate cù cura di u babbu piglià u primu respiru. Quandu u cucciu natuvellu sips o à u minimu grinds, avete bisognu à taglià u cordone à una distanza di 2-3 cm da u panicu, u primu squeezing everything out of it toward the baby. Avà poi cunfurzà a cugliera cù un fringu è aghjunghje à a to mamma. U cane principia à ghjunghja u zappunore, aghjunghje u cucciolo di u colpu, avà da almenu u zuccheru.

Tuttu, parenti, avete amministratu, è u primu natuvutu di a to petbu pare. Dopu chì u curnutu natuvulu hè spartu, u mette in a casella, postu ancu una padedda di calà è l'buttiglii di plastica chinu d'acqua calenta. Hè megliu per guardà a casella di vista di u cane per ùn avete micca moltu.

À u primu, dopu à a nascita, u cane possa un instinctu maternale forte forte: hà da cuncetazione ligne cù i babelli è ùn volenu micca fà lascià ancu per un pocu tempu. Ùn puderete observà è prucessa u cordone umbilicale di cuccioli nobili 1-2 vittori à ghjornu. Inoltre, quandu unu di i crescente sò debilitatu è ùn pò micca chjucu u latinu propriu di livellu, avete da esse appiicatu più freti è seguitanu più longu à u pico.

Forsi si serebbe obligatu à penserà cumu per crià un caprettu novu. Per fà questu, avete bisognu di una ghjiringa o una buttiglia è un sustitutu per u latte canino. I primi ghjorni sò alimentati à 0,5-1 mL cada dui ore, appinzentanu à pocu di u cantu di latti manghjatu da u cucciolo.

Cumplicazione dopu à partitu in cani

Una di e cumpurtamenti periculosi hè a eclampsia, chì a causa hè a mancanza di calciu in u corpu di u cane. Se u vostru pitagusi di respirazione pesada, occhi bulitti, bocca saliva chì danuta, ci sò cunvulsioni di corpi - cercanu aiutu medieva aiutica medica! Prima di l'arrivu di un duttore, pudete dà u cane à qualchi prugghi di calcium gluconate.

U nostru pezzu per u cane hè assai cura, u so corpu hè debilitatu è a più suscettibile à infizzioni, cusì in u primu pare di settimani, avete bisognu à vigilà dinò seguitu à u cane è di guardà contru di carichi è crampi. Inoltri, una attenzioni particulari ùn deve pagatu per a nutrimentu di u cane: cuntene più nutriute è vitamini. Hè megliu per alimentà u ghjacaru à pocu, ma 5-6 volta à ghjornu.