Basenji - description of the breed

Hè più chjucu è più chjaru di e caratteristiche di a razza Basenji pò esse - hè un cane chì ùn hè micca struitu. Sta razza hè assai antica, u so pedigree hè più di 5000 anni. Primu appressu in l'Àfrica Centrale, dopu fù purtatu à punente - in u Anticu Egittu. U Basenji sò stati riuniti à i faraoni cum'è amuletini viventi. In i tombi di i faraoni, funerali simili à i canni basenji cù colti di pietre priculosati sò stati riticuti. In u Congo, sò sempre usati com'è caccia.

In u XIX sèculu. di l'Africa, i cani di a razza Basenji sò stati purtati à l'Inghilterra, ma ùn eranu micca radiche. In u principiu 20 seculu. sti animali si vinaru in Berlinu, o più bien, in u Zoo di Berlino, cum'è esotico. In u 1930, u Signore ... hà tornatu à l'Inghilterra, quandu hè stata a norma di a razza, chì hè sempre usata, hè stata appruvata. In u 1941, certi cani anu purtatu in Amèrica, dopu chì a diffusione generalizata di sta razza cuminciò.

Basenji Description

A principalità unica si trova in u fattu chì i ghjecari ùn srananu micca, ma solu prudutti spezii di sonu - mutter, snort, ancu chiancianu, ma solu s'ellu ci hè in còllera o nervosa. Basenji hè faciule per ricanuscimentu da i surdati nantu à a frunti è cuda finamente ghiacciata. Interessante hè u fattu chì i sti cani lavoriscenu spessu i so patale cum'è i misgi. Sulu cum'è i misgi, ùn anu micca aversu à i prucessi di l'acqua. Ancu per a so curiusità è di scatune, spessu si ponu truvà in l'acqua. Basenji attrae mizzioni żgħar, un culore interessanti - ci sò individhii russi-bianchi, bianchi è bianchi, negra russa-russa è tigru. Ddi i cani ùn solu micca micca abbaiari, ma ùn puderà micca oliu ancu quandu anu aghjustatu, sò assai limperi è casi guasi sicurezza per allergii.

A natura di u Basenji sò cattivi. Eccu sò un cane assai attivu è indipendenti, è cun un mente straordinaria. Ma cù tutti i numerosi vucali, u minus Basenji hè chì ùn dà micca in furmazione. Dunque, acquistendu sta razza, sia pacienza. Inoltre, u minus pò esse chjamatu u fattu chì i Basenji ùn sò micca sempre boni cun boni cù i zitelli, elli amanu ancora sia quelli di quelli chì anu criatu.

Mantenimentu è cura di u Basenji

Un tali cane ùn avete micca persone persone, malatu o retiratu, chì cura di u Basenji hè, prima di tuttu, in attività fisica. Stu canu ùn hè micca ghjustu nantu à un caminu in caldu è à i pedi di u locu. Ella necesita un movimentu constante. Se u dirittore ùn si prisenta micca à l'pupilettu silenciu, ellu cumincia à attivà à diventà attivu è ancu amparà. Per ùn micca di causà distruzzioni in a casa, camini longu di ogni ghjornu è i ghjorni attivi activamenti sò obligatoriamente. Per a cura di la lana hè casi micca necessariu, solu un paru di volte una simana pende u morti.

Un alimentu Basenji ùn deve esse u stessu tipu. In a dieta sò mandarine mandarino, carne, ligumi, prudutti d'agrumi. L'alimentu seccu deve esse sceltu nantu à l'età di u cane. Ùn puderete micca fà documenti, pisci è spiunarii tubulari è micca micca cunsultate a vostra petite.

Siccomu a razza hè stata rapida in u prucessu di a selezzione naturale, senza l'aiutu umanu, i cani anu immunity bona è bona salute. Trà malatii frekwenti, Basenji hè una malatia di riney, chì, quandu abbandunatu, porta à fallimentu di riney, atrofia retiniane, cataracte, urolithiasis.

Se vulete menti nantu à u lettu, vi cun averreghjatu da u chjucu eccessivu, dunque, di sicuru, vale aduprà a scelta in un altru razza. È sì stanu energetichi, chinu di energia è cercanu un amicu chì ùn fate micca sempre, scorparà sempre, fugliassi l'amare è ùn ne scurdate di svegliate per un corpu di a matina, questu razza spettae per voi.