Bordeaux Dogue

U dog di Burdeos belongs to the breed of service dogs da un gruppu di dog-shaped. Quessi cani sò ancu chjamati u mastiff francese è u buldogue Bordeaux. I cani di sta razza anu mencionatu in battalji in l'Antica Grecia è a Roma Antica. Per via di travagliu cù i mastiffi di l'inglesi, u standard mudernu di u mastru di Bordeaux hè stata furmata, chì in u 1861 riceviu una vocazione ufficiale è nome.

Descrizzione di ghjennaghju di u razza di Bordeaux

Sò quessi sò prudutti sò forti è armonii constructure. Mastiffi Francesi cuddinu à l'altezza à u spruvamentu di u 69 cm, è i pesi di 50 kg. In una cattusiva maiò enormi, ci sò parechji volte. Mazzini è cù u coddu sò assai putenti. Un corpu bassa, equilibratu, muscular è squat. U standard di u cane di Bordeaux hà suggerenu chì a distanza da u puntu di fondu di u sternu à u pianu hè pocu menu di l'altura di u pettu. Poveri sò diritti è compacti. Nantu à u capicuctu a macchina à mandarina hè neru o marrone. L'arechje sò pieni, a cuda hè massiccia à a basa. I cani di sta razza anu un aspettu impressiunali è spavinturu.

A razza di ghjocu di Bordeaux hà una qualificazione di guardia. Pusiani una forza fisica excelinente, resistenza, curazione, ma ùn sprimenu aggressione eccessiva. U miraculu fissatu di l'occhi amber sconde versu l'ossi, è quarchi parechji pari chì hè un omu assai intelligente. E so experientiali emocionale borde spressanu più forte è più forte chì i cani di e altre razzi. U dog di Bordeaux hà un caratteru calmatu è equilibratu. Hè assai sàviu, intelligente, autore cuntrullatu è cunfidendu.

U cuntenutu di u mastru di Bordeaux

Cunsiglii di ghjucà di sta razza hè chjaru in cucciolo. Prima di cumprà un cucciolo, avete bisognu di piglià un locu spiciale per ellu. Bordesov categurichi ùn esie cunsigliati per guardà in questi chjuchi, eranu, friddi è oscuri. Sfinennu di dighjà. Più assai più còmode di i ghjoculi sò in i abitanti privati, duva puderanu andà da u so propiu in u mumentu propriu. Ùn organiceanu un postu per u cane vicinu à i apparecchi calevuli, sottu u finestu o in corrente. U cane deve esse risuscitatu da u mumentu di a so prisenza in a casa. Hè amparate tutte e pruibbe. Dopu à quarantinu dopu à a vaccinazione, hè necessariu di cumincià a caminari di curnutu immediatament dopu a dorme o l'alimentazione. Avararà prestu più veloce di mantene a casa limpa.

Da dui mesi di età, hè necessariu di usu di u cane à u collu è di correa. U cuddaru hè migliuratu per davveru. U cucciu hà capisce rapidamenti chì l'appuntamentu à un incù "incontru" incunificata hè stata seguita da un passaghju promenade. Hè difficiuli di accustomà à un corpu chì limita a libertà. Fate stu pocu. Ma, in ogni casu, ùn porta micca i curnuttu sottu. Ch'elli ci migliurà capunanzu.

Bordeaux contraindicava un granni esercimentu fisicu. Inoltre, a furmazione di forza è a furmazione attiva in u primu annu di a vita guidanu à u fattu chì l'Mastiff di Burdeville ghjente malatu. U primu instinct watchdog li permette di cunnisciutu da e cumandamenti "u vostru", "una altra persona". Per Bordes hè u principale, postu chì trattanu u strangeru negativamente. L'ubbidenza hè in elli in elli in genotipu di a razza, per quessa hè necessariu di migliurà u donu da a natura.

Chì averebbe alimentà u Cattaneu di Bordeaux?

L'esterno di u Bordele hè largamente dipenditu di nutrimentu propiu. In issu rispettu, a razza pò esse chjamata "difficili". I prudutti di u novu pruduttu deve esse introduttu à pocu pressu, altri stanu aspittendu à disordini d'intestinali. Da 4 mesi à un annu à un annu, i cuccioli anu bisognu d'almenu 400 grammi di casgiu cottage à ghjornu. Prima di a fine di a furmazione fisiulogica, i ghjacari necessanu 800 g di prudutti di carri per ghjornu (preferibbilmente in forma prima), è dopu à 500 g. Hè necessariu di furnisce l'animali cù regula è u pesce di mare, ova, verbe cù l'aghjunzione di l'oli vegetale. Diversificate a dieta pò essa pomata, legumi o pane, ammulata in u latti. E pudete paiate a vostra petite cù u furmagliu, i crutonii o fruttu.