U vistimentu di sita

Donna, poni nantu à un vestitu di sita, trasfurmatu immediatamenti: ùn ci hè un glint in l'ochji, è l'imagine sia impregnated cù l'aura di a nubiltà è l'eleganza. Ùn avemu nunda in antichità, e persone nobili hà amatu questu tela: per a so cunsulazione, perchè hè chjucu è dolce, è per a bellezza, perchè l'altare, chì sò riflettuti da i filamenti di serra, fate l'apparenza di qualcosa più solenni.

Moda di vestiti d'istati fattu di sita

Oghje hè una grande varietà di stili di vestiti di sita per l'estate, perchè stu materiale hè particularmente pertinenti in tempore calore - hè lume, è quasi ùn sinsenu micca in u corpu.

E vistiti stendi d'udder fattu di sita

Pussibbili di sita cume pò esse un cuteddu simplici in a forma di una tunica - anu deve esse decoratu cù un cinturione in u culore di l'accessori. U cinturione pò esse ampla o stretta - hè dipende nantu à l'imaghjini.

Vechju u casu di sita - altra versione di l'armata di l'istante. Era modesta in u 30 è 60, è oghje hà diventatu un elementu di i classici è hè cunsideratu un elementu integru di u vestitori di a donna. Particularmente bella hè un vestitu di sita, si hè fattu di sita negra: questa selezzione pò esse mischjata per u travagliu è per qualsiasi eventualità di notte.

A Sjoccia ferma bella quandu ha fractures o waves. Per esempiu, una fetta di pisci di curretta è una cintura dispunibule creà un vestitu bonu per un aprire annantu.

Vestiti di cóctel di sera

A Seda veste cun una volta aperta - una versione còta classica di cocktail. Stu vestu pò esse cun una fala longa o curta. A volta pò esse aperte cumplitamente, o parzialmente. Oghje, u decoru nantu à a retroleia aperta hè benvenuta: ribbuli chì creanu un mudellu geomètricu è decoratu cù pedi ùn rinfriscà a versione di cuntail classic.

I so vistiti di sita carenza cù e spalle ole ùn sò micca monotomi in u so decoru è stile: si cumpletantanu bè cù a figura è anu dicuratatu in u dicculu cù i fiori fatti di u tela, strisce, cintes. A volte, in modu di decoru, u culore si usa, facennu a basa di u vistimentu in una solu solu di culore (spessu scuru), è u decocuolo in l'altru (culore più liggeru è chjusu).