Cumu insignà à un zitellu per sculaccià in 3 anni?

Ùn sottestimanu l'impurtanza di u prugettu è altre attività artistica in u sviluppu di u zitellu. Questa è altre attività creativa cuntribuiscenu à a furmazione di assiduità è cuncintrazioni in u zitellu, sviluppa l'intimu è l'imaginazione. In questu articulu avemu dettu qualcosa di insignà à un zitellu perchjate in 3 anni, è chì fà si ellu ùn vulete fà.

Teaching to draw a child of 3 years - stage generale

Invece di quali capacità una foglia a 3 anni di età, insignava à scrive da esse creatu d'usu di un certu schema. Se u vostru picciuttore hà digià un bonu cumandamentu di questu quella o quest'essenza, andate à u passu prossimu. I stage principale di l'educazione di u zitellu di u disegnu vole esse siguenti:

  1. Prima, insegni miglii à scrive ghjunti diffetti cù l'aiutu di e pinture di bocca.
  2. Allora andavanu à spiigà à u zitellu cumu fà per piglià u lapisu in a manu.
  3. U primu passu hè di insignà u zitellu per scrivite e formi geomtrici basilichi, linii, spirali, circles, trianguli, quadri e rectanguli.
  4. Dopu, puderete andà à a schematic depiction di e persone è di l'animali.
  5. Dopu quì, u mulinu devi esse cusì cumu di mantene un sbagliu in a so manu, è insegni a manera di sculaccià l'ogetti semplici cù i sapori.
  6. Cumu passu à pocu, avete da sperimentà u zitellu secondu u modu di rapprisintà currettamente di quelli o altre oggetti.

"Dove cù i zitelli" tecniche per 3 anni

Ci hè parechje tecniche diffirenti chì pudete aduprate per scrive cù un zitellu di quattru anni, per esempiu:

  1. A tecnica simplista è più famosa hè chjamata "Creativitat libra". Dà à u zitellu un sbagliu è fessi per fà u so vulete. À u primu, a pezzu simpricimenti soffici in acqua è acquarellu è observe ciò chì passa à e pintures annantu à u paper.
  2. A tecnica "Magic sponge - draw with a baby" hè piaciuta da i zitelli chì facenu 3 anni. Pigliate una spugna ordinali è dividite in parechji pezzi di formi diffirenti. Piglia una pezza in a pintura, spere lightly è aghjunghje à una carta di carta. In u futuru, tali elementi ponu esse cumprendi à i scrive.

E si u zitellu ùn vole micca di pittura?

I paisani chì ùn piace micca o ùn vulete micca sculare, un pocu. In certi casi, i genitori o i altri figlioli chì anu rirezzatu davanti à i muderni strammi di migghiuri sò culpè per questu. In ogni casu, independentamente di a ragiunale, ùn offre micca i lettite e colori umani è fate screnu.

Pruvate à pusà à pusà à pusà à u to figliolu o a figliola è vi mostra belli ritratti chì pò intarrissimu foglie. Inoltre, quarchi cosa hè vale a pena aspittà, è u desideriu di pitture vi pare avà.