Ajoutti di l'Arabia Saudita

L'Arabia Saudita hà u stessu internu internu è internaziunale chì portanu a cumunicazioni tra u principali cità è altri Stati. U nostru articulu hè nantu à e porte aerei di u Paese Orientale Meditarraniu.

L'Arabia Saudita hà u stessu internu internu è internaziunale chì portanu a cumunicazioni tra u principali cità è altri Stati. U nostru articulu hè nantu à e porte aerei di u Paese Orientale Meditarraniu.

Famosi Aeroporti di l'Arabia Saudita

In ogni cità milionzanti di l'Arabia Saudita, ci hè un aeroportu mudernu chì puderà arricivierà aeriani di altre paese. Ci ponu esse nutati chì e cità di Mécca è Medina ùn anu micca accettate stranieri di a so religione propiu à l'altri musulmani. Eccu i più impurtanti aeroporti per u paese:

  1. U re Khalid. A l'ora di a custruzzione, l'aeroportu era u più grande di u paese è occupò 225 metri quadri. km. Hè situatu 35 km da a capitale di u statu è hè cunsideratu cum'è a porta aerevena. A causa di a so infrastruttura, una grande zona è a locu convenientatu, hè ancu una spedizione per allughjarà un trasportu spaziu.
  2. King Fahd. L'uttinu finali hè situatu 25 km da a cità di Dammam. Unu di l'aeroporti più recurrenti in u paese (a data di a so custruzzione in u 1990) hà pigliatu l'aria durante l'operazioni militari in u Golfu Persicu. A causa di fattu chì a dispunibilità di l'aeroportu hè abbastanza baixa a causa di a so alta distanza è a cumplicità di e cundizioni stradale, ùn hà micca funziunatu à a so capacità. À u listessu tempu, hè cunsideratu u più grande di u paese.
  3. U rè Abdul-Aziz. Questu aeroportu si trova in a cità di Jeddah in Arabia Saudita. Fu fundata in u 1981 è chjamatu dopu à u Rè. Hè situatu à 19 km di a cità, u so rotore di passageru hè u più grande, è questu aeroportu hè u terzu più grande di u paese. Hè quellu chì riceve tutti i pellefranchise chì venenu à Mécca durante u Hajj. L'espanzioni di travagliu quì chì hè prughjettatu di esse cumplettata à u 2035, hà da cresce a capacità. In più di a cumunicazione cù l'urganisimi islamici, l'ariaportu riceve aereu di Londra, Parighja, Atena, Delhi, Mumbai.
  4. Medina. Questu aeroportu di Medina in Arabia Saudita hè u quartu più grande di u paese. Appena sirvutu solu volte domestici, ma eventualmente, dopu à l'espansione di a pistaway, puderia riceve coveni internaziunali. Duranti a celebrazione religiosa musulmana, i vols charter da u Cairo, Dubai , Kuwait è Istanbul ponenu aterazioni quì.
  5. Abkayk. Stu pianu ajruportu privatu, pussidutu di una bigliu petrolera, hà una sola runway è una spina di 0.35 metri quadri. km. Dopu à l'aeroportu Fahd hè statu custruitu, l'aria di a cumpagnia d'aria fùbbenu traghetti, è questu aeroportu si manteneu inactivo temporaneamente. Avà poi piglià i viti privati ​​di u picculu avianu.
  6. Abu Ali. Hè ancu un campu di aria pocu chì hè statu custruitu per riceve i viti domestici chì eranu fatti pè u cunsigliu di l'impiegati di a cumpagnia petrolina à u travagliu. À u tempu, a nicissità per quessa hà scumparu, è l'aghjustu à pocu tempu venenu à a desolation, solu da u tempu à u tempu cù pocu avutri privati.
  7. Abha. Malgradu u fattu chì hà solu una pista, l'ariaportu accetta micca solu di l'internu, ma ancu di l'internaziunale, è di charter. U bordu di l'aria hè situatu à a listessa distanza da i cità d'Aiboi è di Khamis Mushait.
  8. Bisha. Questu aeroportu hè stata fundata in u 1976. Hè destinatu à mantene una di e pruvince di l'Arabia Saudita - Asir. Per fà questu, hè abbastanza per ellu solu una lonxitude di runway di 3050 m è una larghezza di 45 m.
  9. El Bach. L'ariaportu si trova à 1672 m di livellu di u mari. Hà solu una tira cù una durata di più di 3300 m è una larghezza di 35 m è hè creatu per serve à a pruvincia di u listessu nome.
  10. Questu hè Taif. Questu aeroportu in Arabia Saudita ricevi a avvena aviri civile è militare. Hè assai rispettu di i musulmani per u primu attinzione di u pianu di u fundatore di l'Arabia Saudita, u Re ibn Saud.