Preparing bees for winter

Un aspectu impurtante à mantene i bugni hè a cunniscenza di cumu fà preparà abessi per l'invernu. Un invernu prusperu diventà una prumessa di u sviluppu di primavera da a famiglia di l'apicultore è a so attività in u mesi di l'estate.

Cumu preparanu l'abi di l'inguernu?

In u vaghjimu, u numaru di l'abi in a famiglia sviluppa per i cundizioni favurèvuli è l'aumentu productività di l'utru. Hè l'abi, chì nascinu in u principiu di u vaghjimu, sanu cù l'inguernu è in modu sicuru, diventeranu un primu travagliu impurtante. Perchè, per l'inverndu, i famiglie di l'abi è chjusi, in u quale un gran numaru di ghjovani individhii.

Per l'invernu, l'abbiati sò stati abbandunati, micca più avanzati da a fini di sittembri. A cuglione di e vignaghjoli di crescita è di l'abettanti ripubblicati ùn survegghenu micca à a primavera, ancu quelli individu chì nascinu tardu è ùn avianu micca tempu per volare vicinu à l'iniziu di u clima fretu, ùn vipparanu l'invierno è pò moriri.

Per u periodu di l'invernu, l'umidità in u bugghiu hè impurtante. L'aduprenzia di l'umidità spone a salvezza di a famiglia, hè megliu di sacrificà i stati di i picculi, ma di cresce a ventilazione. A probabilità di u moltu nantu à i panelli hè ghjustu, per quessa chì l'umidità deve esse cuntrullata è i materiali artificiali chì ùn passanu micca di vapor d'acqua ùn sò micca usatu per l'insulation.

U vientu nantu à l'inguernu

Elimine tutti i frames fresh-built and low-copper, è poi cura insulà a socket. A vacanza più bassa si deve esse ridutta è a cima hè chjucata, perchè chì u calore si mantene in u bugghiu. Per mantene l'attività di l'abi è create e cose favurèvuli per l'impositu di ova, l'aberebte bisognu à esse alimentati da a cessazione di l'ingegnu di u nettaru. Perchè, in Augustu, pudete mette un marco stampu di coperto bagnu di coperta sottu à a plica o, sè ùn avete micca un prucessu abbastanti, dà l'abi una zuccherinu, preparata in una ratio 1: 1. A norma di ghjurnale per una famiglia di l'abi hè di 1 litru di sciroppu. A massa di l'abbi di cultiva hè impussibule senza uvaru, cusì à casu di tempesta chjucata, quandu l'offerta di polenza ùn hè impositu, cambia cù i pani di piuma.

U vientu chì alimenta à l'invernu accumenza cù l'iniziu di u vaghjimu, a famiglia sia essiri inspecciona novamente, i so nidi sò esaminatu. Invece di frames freschi è incrusciati pusonu un meli di cumpimentu, i zuccarelli di u melu-pergana sò ancu utilizati, chì devenu esse preparatu in u periodu di u suburbanu principali. I semitori sò furmati nantu à a basa di a forza di a famiglia, chì aspetta chì una strada completa di l'apicultori puderanu dete à 2.5 kg di meli o più. Se in a vostra località ùn hè micca un bribe prussicciu in a primavera, ci hè necessariu accuncià 3 persoglie per ogni famiglia, cum'è a mel in cumpagnie (circa 5 kg) o una cantina approprita di zuccaru. Nidue di colture, ùn sò micca a paura di falla un sbagliu in u big party, ma ricordate chì troppu meli hè ancu micca indelicatu.

Hè stentu à sustituverà 7-8 kg di meli per purtà à u zuccheru chì si manghjeria da l'abi da a fini di l'aostu è finu à u 10 di settembre. A diminuzione di a temperatura dopu à a mità di settembre si detece l'attività di l'abi, è u sruppu serà pocu prucessu. L'aranciu hè fatta da caldu acqua, induve u zuccaru hè diventatu pocu è mischju. Furmà u zucchero ùn hè micca necessariu, u zuccherinu fallutu pò dannari l'abi, è per aghjurnà a trasfurmazioni, pudete aghjunghje l'acidu acìticu à l'scieve.

Per un ingaghjamentu alimentariu razzjonali, parechje famìglie di l'apicultori pò esse allughjate in l'inguernu in un colmenu, dividendu cù una partizioni persiana. Un prerequisite per l'assemblea di u nidu per inverndu serà u locu curretta di i panelli. I cumpunami di cumpulottu di cobre di colti devini esse situatu in u medio, è più è - cum'è u pesu di u minimu. Ci hè un periculu di morte di a famiglia generale di l'abi, in u mezu di u nidu si mette un crescente di avè di melone. Ci hè una pussibilità chì avete causatu siparazioni di l'abi, u club diventeranu è l'abi. I melelli cù a perga sò più secondari di a punta.