Raising un cane pastore tedescu

Sceglie un cane in a casa, assai piacè fate cura à i pastori italiani . Perchè U fattu hè chì sta razza hè ricunnisciuta com'è u più intelligente è scanta, è avendu in a casa garantizanu a sicurezza di a famiglia è i membri di a famiglia. Tuttavia, per esse a qualità più bona di l'animali per avè apertu, avete bisognu à principià per l'educà da a zitella. L'urganizazione di l'educazione di un cucciolo di un pastore in Italia è quali sò i primi mumentu in stu prucessu? Quì sta sesta.

Cura, educazione è furmazione di u Pastore Germanu

In parechji pruprietarii di i cani, l'educazione hè ridutta à i strazii cù una correa o pidata da u pede di a famiglia. In u sviluppu di e cose qualità in stu casu, anche noi ùn si parlava. Ma quandu vi esce da quì di un cucciolo di picculu un cani forte forte hà crisciutu chì ùn ùn ubbidenu micca i cumandamenti è hà assai malatie cume, questu quì ponu parechji problemi.

Per evitari, hè cunsigliu di accade studiare cù un cane da u second mesi di vita. À u 6 simbulu u cucciu deve esse rispostu di u so nome, andate à u bagnu in a strada è cumanda "Place", "App", "Sit", "Lie" è "To Me". Un seculu sei mesi u ghjovanu di furmellu deve esse entrenatu in una forma di ghjocu, senza appricà a punizioni è a viulenza. Per ogni cumandamentu curretu currettamente, dà un trattatu è si ferasse u cane perchè capisce u principiu di furmazione.

Quandu u furmatu, pruvate micca di soprappiti. Eccu, ùn mancassi micca u cucciolo cù l'intrattenimentu è ùn dete micca mane di monotunu, altru di pudè perderu interessu. Se andate da una casa di passione, u ghjornu ùn passà à a frasa "À mè!", Dopu distractisce, toccu à pocu, è andate in casa.

Per fà esse educazione hè perfetta è curretta, aderiscenu à i principii seguenti:

Cunsiglii per crià un pastore tedescu

Quandu aghjurnate un pastore pecorinu, hè impurtante da cunzidirari a natura di a razza è micca di pruvà cù tecniche cumplessu. Ciclisti sperimentati anu identificatu parechje reguli impurtanti chì vi aiutanu à crià un animali:

  1. U pruprietariu ricevi i primi prudutti. Feed u pastore solu dopu à manghjà. Allora vi li enseigne a pacienza. Ùn mai avete alimentatu da una tavula è ùn permettenu micca à entre in cucina. Dopu chì u zuccaru si sàzianu di l'alimentazione, fate u ghjovanu rializar un certu cumandamentu ("sit", "place", "lie" o "can"). À questu mumentu u gruppu hè stata esercitu cum'è avete prima interessatu è prontu.
  2. U pruprietariu ùn permettenu micca piglià a so propiu, ma si pò esse "cane". U lettu, u postu di u maestru hè un tabù! Ùn lasciate u pastore per andà in lu caminu, è più più cusì, per dorme. Chistu pò riesci u rispettu di u ghjocu di u dirittu. Per disaccustom ella di dorme nantu à u lettu in a vostra assenza, stabilisce i mousetraps - ùn dannu micca, ma u disertu di dorme in u locu di u patrone hè rimpulsatu. Perpetuamente fingenu à u locu di u cane, guidendu da a littere. Allora vi mostra a vostra supremenza.
  3. Ùn vi scurdà micca a correa. Raising the German Shepherd finu à un annu, principia solu s'ellu ci hè un corpu corpu. Hè a chjave per l'obedientzia è di a disciplina, facenu un cancia pastorale dipende. Pudete solu chì u cucciu abbanduneghja u corpu cù l'ordine di "caminu".
  4. U maestru ùn permette micca esse ghjamba senza mutivu. Cumpre l'aggressione injustificada. In pena, pigliate a vaghjula è daveru à a terra, affrescendu in un tonu seriu ciò chì pensate. Questu procedimentu di suggerimentu deve esse usatu da a zitiddina.