U cuccioli di u terrazzu ghjocu

U periodu più difficiu sò i primi trè simane. Hè dipende à u patrone chì u ghjocu pò esse survegliu è criscenu più forte. U fattu hè chì i cuccioli di nascita di u terri di ghjiornu ùn sò micca solu cecchi è sordi per i primi 16-20 ghjorni, ùn anu micca un sistema di termoregulazione è hè necessariu di furnisce a calenzana di l'abitazione è i nidi. Dopu à l'expirazione di questu piriu, diventa più faciule. Sì avete solu pruggettu cumprà una petite, avete da principià a furmazione longa prima di vultà à u criaturu.

U cuccioli di questu terrier: induve principià?

Prima di vultà per un novu membru di a famiglia, una tenda di animali cumprà cumprà una quantità di merchenzie essenziale:

Prossimu, pensate bè currettamente di u locu chì dà à a vostra mascu. Ùn ci vole à fà calidez è dulcezza, sceglie cunchi cù lati.

Prima di vultà à l'agricultore, dumandate ch'ellu ùn mancarià u cucciolo per dui o trè ore. U fattu hè chì ellu pò esse numb durante un viaghju. Se u percorsu hè longu, piglià una buttiglia di acqua per avanione.

Educazione di u cucciolo di giovane giacca

Bè preparatu per u fattu chì i primi ghjorni chì u cucciu farà chianci è esse durmi. Stu periodu di adattazione hè in inherente in tutte e razze di i cani. À a sera, scold him around the rooms è insinuà a so situazione. Quandu ellu risponde à a lotterità a notte, ùn pò micca esse pigliatu à u so lettu. In una voce alta è forte, dà l'cumanda "Quiet!", È poi puntanu à u locu.

Hè chjaru chì una piccula criatura pare chì hè difesa, ma hè assicurata imposibile percece cum'è ghjucate. U canu deve sempre bisognu di u so postu è ubbidì à u maestru. Ricurdativi chì ancu un coppiu di volte per dà l'impetu è chì u ghjornu dorme nantu à u lettu hè una complicazione significativa di furmazione più grande.

Dopu i primi ghjorni avete da principià a insignà à u cane à u bagnu. Per principià, cù l'aiutu di u mediu improvisu, solu una parte di a stanza induve u cucciu hè permessu di esse. In a corner, mette a listina è fate u ghjianu cose in parechje volte. Hè assai cunvenitu per utilizà un avarianu specialu in guardu. Questu averebbe risolviu u prublema di qualità.

Cucci per u ghjocu

Un puntu impurtante in cura di u cucciu di terre di toy-terrier hè a salvezza di l'armali. Spécialmente cuncorda à i cuccioli di ghjattu u terzu di ghjattu. Per fà questu, utilizate un swab di cotti o un bastone. Dopu scorcia in acqua o un licitu speziale, fate l'aricchi di l'animali. A frekwenza dipende nantu à a misurazione. Cù crescenzi di u ghjàllicu di i ghjattini russi, ùn ci hè una sibbia insufficente di esse una probabilita alta d'inflammazione per l'accumule di sulfu.

A lana ùn deve pedace perpendiuta. Per lavà un perellu assai tempu in trè mesi. Se a finestra hè fangu è slush, pudete lavande in a vostra petite più spessu.

Chì per alimenta di u cucciolo di u terrazzu ghjuridicu?

L'età minima per a compra di un cucciolo hè un mesi è mezu. A nutrimentu di u cucciu di terre di toy-terrier hè particularmente impurtante durante stu periodu. Hè necessariu di furnisce u petu à sei volte di ghjornu in intervalli regular. A menzione accunsentia cumpresi una carne piccata finita picurina, cottage cheese, milk or kefir, porridge (sardine, rossu, farinata d'oatmeal), carne crusta è latte mucca.

Ricurdativi chì ancu un animale picculu stà un predatu è esiste sempre di carne. Ma ùn pudete micca dà à a tossura di u cane. Sì dà à e cumincià à dà solu carne, quasi sùbitu, ùn si rifieghja di manghjà altri alimentari.

A nutrition di u ghjattu di i ghjurnali terri dopu à trè mesi hè ridutta à quattru pranzi. A puntualità, avemu da introdutà frutti è ligumi in a dieta. Circa cinque mesi pò cambià à trè pranzi à ghjornu. E in novi mesi intesa d 'avè alimentatu duie volte per ghjornu. In u futuru, quantu d'alimentà u cucciolo di u terrazzu ghjuridico, u so propiu decide. Pudete cambià à l'alimenti secchi (solu sia d'esse classi solu in prima) o nutre di alimentu naturali. In i dui casi, avete sempre bisognu di seguità a qualità di l'alimentariu è aghjunghje vitamini à a dieta di a vostra petite.