Cumu si fate un loro ondulato?

A quistione - sese puderete lavà un pappagallo - a risposta solu pò esse dati da l'uvellu stessu. Se a vostra petite ti piace à scorchite da un bevedore o mosca è ghjucatu cù l'acqua di u bagnu annunziatu, si prumesse in l'imbusche in un vientu di u liquidu, da esce chì hè un amatori di natà. Se l'ave hè tranquilla o ancu nervuosa à i prucessi di l'acqua, ùn deve esse micca obligatu di mantene a saziunalità in questu modu. U Parakeet stessu hà da scrive u megliu per lavà i so piumi.

Ci hè parechje scelte per piglià bagni:

Pappagallo, u probabilmente, ellu sceglie u modu chì hà piacevule. Ma in qualunque u casu, u paese si deve stà in una temperatura limpia, calda (ligeramente quì sopra à l'ambienti) acqua. Cume spessu per sminu à un pappagallo - dependa da a temperatura fora da a finestra. À i ghjorni calda, pudete lavariu l'arbi tutti l'altri ghjornu, in l'invernu, abbastanza parechje à settimana. Pudete fà un ghjocu in u swimsuit per chì u pappagallo é più divertente, o cun ellu, splashing with your fingers. Se si abbanduneghja un bagnu per tuttu u ghjornu, hè megliu postu vicinu à a casageria per chì l'avecitu ùn manca l'acqua brutta è ùn hà micca umucciu l'alimentu. Coglia ancu di l'altru mobili è e carpeti attraversu u paese di u paese - soffrenu.

Se u papagianu ùn anu ne vogliu in a direzzione di u bagnu, questu ùn hè micca significatu chì ùn vole micca nàscita. Forsi si puderete pruvà altre modi di l'acqua, per esempiu, pudete bagnate un pappagaddu ​​da un spray. A chjucchju di truppi tropu si deve un amicu plumunitariu, ma si ùn ci ponu urdinaru, hè megliu ùn insiste.

Certi cunsiglii di basta à bagnu un pappagallo:

  1. Ùn si basta micca u pappaddu se ùn vole micca. I pappagalli sò resistenti à esercitu, è qualcunu scandale pò causalli prublemi cù a salute. Inoltre, pudete perdiri la fiducia in u loro.
  2. A temperature in l'ambientu deve esse 23-25 ​​° C, è hè megliu fà senza esame.
  3. Fate chì l'avecuzzu ùn vi manca di l'imbernu, s'era drinking - cambiassi l'acqua più spessu è pulisce a bagnera secondu a so prucessione.
  4. Ùn vede micca moltu di acqua è ùn puderebbe micca pruduce prufessi. Ci era ancu un pocu di quelli chì i chjarlumi si chjappenu.
  5. Ùn avete micca u fugliale cù una siccità, più chè ùn puderete micca siccà cun un secadorzu. In i casu estremi, per esempiu, se l'uccellu hè sparcu, mette una lumera in a casgera.