Bijelina - attrazioni

Prima di visità a cità di Bijeljina in Bosnie-Herzégovine , serà utili per i turisti à sapè chì posti di stu paese si deve esse inspeccionati. Ùn sò micca tanti cù tanti, ma in generale a cità sita serà cuntentu cù u so culore è l'architettura attrattiva di a struttura di cult.

Aggiugamu chì Bijelina hè una cità petite. Hè situatu à u nordu di u paese. A pruspettà, i fiumi è i beddi costa, Drina è Sava stallini una "strada", chì avianu un effettu pusitivu nantu à a bellezza di a natura di queste locu. A cità stessu hè u centru di a regione di u listu stessu, è ancu u primu settore di a parti geocrau di a regione - Semberia.

Ciò chì si pò esceciate, in a cità di Bijelina attraversu principalmenti, un modu o un altru, sò assuciati cun una guerra di sangue chì swept the country in a meza 90's di u seculu passatu.

Cattedrale di a Natività di a Vergine Maria

Cusì a Cattidrali di a Natività di u Most Holy Theotokos ùn hè micca solu un edifiziu di cultu, ma un tipu di munumentu à i vittimi di l'operazioni militari.

Hè interessante chì era Bijelina chì hè statu una di e prime cità induve a guerra vinni. A cità era catturata da i persone di l'Islam. In seguitu, quandu u mondu era ricustruitu, parechji migranti d'altri regioni arribanu à Bijelin, a maiò parte di elli era ortodoxu, è perciò avianu bisognu di u so propiu tempiu. U Cunsigliu cuminciò à custruisce a catedrale in u 2000, è chì hà dimensi veramente ghjiganteschi, finita solu in 2009.

U tempiu ùn ponu micca solu a so grandezza (l'area di u edificiu supera 450 metri quadru), ma dinò l'architettura, bellezza incridibile: ciumi magnifichi, un campanile di torre è una galeria.

U Monastru di San Basile di Ostrogu

U monasteru di San Basilio Ostrog era ancu eraditatu pocu tempiu, a so custruzzione principia in u 1995, dopu à a fini di a guerra balciana.

Vasily Ostrozhsky hè unu di i sante più venerati in i paesi balcani. In u territoriu di l'ex Jugoslavia, u monasteru di u so nome era digià vicinu, ma si stalla nantu à u Montenegro mudernu, è per quessa, in Bosnia-Herzégovine, decide di custruisce u so propiu. U monasteru hè statu apartu in u 2001.

À parte di u cumplessu religiuu ci sò:

L'altezza di u campanile supera trenta metri. Oghje, a residenza di u viscuvu di u diocesi di Zvornytsko-Tuzlanskaya hè chjubatu quì.

Monasteru di Tavna

Questu hè un cunventu, micca situatu in Bijelin, ma in u paesi vicinu di Banica.

A so attrazione ghjacia in u fattu chì u bastimentu hè ricunnisciutu cum'è unu di i monumenti culturali più impurtanti in u paese. Atrava i peregrinu è i turisti ùn solu solu questu, ma dinò una fonte especial, l'acqua chì hè ricunnisciuta com'è curative.

A storia di Tavna hè vechja. Sicondu alcuni relazioni, fù custruitu in u tarentanu XIII sèculu. Ci sò assai ligie cunnessu cù ellu. Inoltre, u monasteru hà una destinazione difficiulmente - hè statu ripetitu aggressu da parechji truppi, cumpresu turcu, è perchè ùn era micca creatu, robbati. Malgradu questu, retiau assai di i più fresche antichi più interessanti.

Oghje, u Monestru di Tavna hà dettu cù a so bella architettura, a bella natura chì circundanu è e parolle inespizuli in l'atmosfera. Inoltre, e moelle chì vive quì sò amici è ospiti, sempre felici cù i turisti, trattanu u so cafe, dìlegenu leghje interessante nantu à u monasteru.

Altre posti d'interessu

A rimesse deve esse fatta di l'ethno-paese di Stanisici, in quale a vita è l'atmosfera di i bosni fù u più precisa. Quì pudete stà annantu à l'hotel, enjoy delicious food nationale. In fattu, questu hè un uttellu di ristorante nantu à l'acqua, in quale pudete passà perfettu u weekend.

I turisti sò attrati à Bijeljina per u festivale "Rhittimu di l'Europa" - questu avvenimentu folkloricu, in quale parti di parechji paesi europei participanu, trà l'Eslovenia, u Ucrania, l'Italia, Grècia è altri.

In a cità hè un monumentu à u primu re di Serbia, Petru I Karadjordjevic. Hè situatu vicinu à a custruzzione di a cumunità di a cità. Ci sò altre attrazione chì meritanu d'attenzione:

Cumu ghjunghje?

Se vi interessate in l'attraversu di Bijeljina, hè più faciule per arrivà quì da u trasportu terrestre da e cità cù chì a cumunicazione aereu hè stabilitu. Per esempiu, da a capitale di Bosnie-Herzégovine, a citadella di Sarajevo . Hè ancu possibbili à entre Bijeljina è di Belgrado (Serbe) - ci sò buses trà e città è a strada pigliarà duie dui è media ore.