Jennifer Lopez è Kim Kardashian parlava contru a pulitica di migrazzioni di Trump

Aieri fù cunnisciutu chì l'attore di Hollywood Ashton Kutcher, chì parlava à l'attore di prumuzione di i premiaturi di u Guild of Screen Actors USA, parlava contr'à a pidaticità di l'emigrazzioni, chì hè guidata da Donald Trump. Comu chjamatu, u so discorsu hè statu salutatu cù una timpesa applausi è animatori. Oghje in i medià ci era infurmazione chì u scontintu trà e famosi si sviluppa è a so opinion negativa nantu à questa mena era spressa da Jennifer Lopez è Kim Kardashian.

Donald Trump firma a lege in l'emigranti

Lu disgraziatu di u cantante stella

Lu cantanti di 47 anni, anchi si era natu in New York, ùn era cuntentu di i decretu di u presidente in u so cumpagnu emigranti. In a so pagina in Instagram, a stella pubbricau parechje ritmi di manifestanti contru Trump, è anu scrittu ancu un pocu messagiu annantu à u seguente:

"Sò indignatu e maravigliatu di ciò chì succede in u nostru paese. Certe volte in parechje chì questu hè tutte u sonnu terribili, da quale tuttu hè furore. Cumu possu esse urdinati si adopranu se u nostru statu si custruisce nantu à i visitori? Anu emigrati chì si sò i primi cunvidanti è quelli chì sò i nostri antenati ".
Jennifer Lopez
Jay Lo vs Trump
Foto di Instagram da Jennifer Lopez
Leghje ancu

Kim hà publicatu fatti interessanti

Invece ancu chì u più famosu di i soru Kardashian ùn anu micca vistu in discussioni pulitiche, sta volta l'stanza di televisione ùn si stalla fora. Forsi era u fattu chì u so avventurinu è grand-averebbe emigré in i Stati Uniti da a regione di Kars, in seguitu l'imperiu russu. Kim ùn parlava micca assai di l'immigranti è di l'immigranti, ma simpliciamente publicate data statìstica in u so microblogu.

Foto di i microblogging Kim Kardashian

Allora, in a tavula, pudete vede infurmazione nantu à l'assassiniu in i Stati Uniti durante l'ultima dècada è quelli chì i cunsevanu. Per esempiu, l'islamici anu mazzini solu 2 parsoni è citatini di l'America 11737. Questa stampa trova assai risposti positivi à a pusizione di Kardashian, è in u ghjornu ellu pocu più di 300 000 piace.

Ricurdamu, ricamente Donald Trump firma una lege chì prumetta l'intrata di i citadini di certi stati musulmani: Libia, l'Iraq, Iran, Sudan, etc. Cusì, u presidente americanu prova di prutezzione di u statu di l'islamici chì anu capace di disputantani attacchi terroristi.

Kim Kardashian