Bloe-Jungfrun


In u sudu-ovest di Svezia, in u Strettu di Kalmarsund, ci hè una isula petite, ma assai interessante, chjamata Blo-Jungfrun. Hè impresa in misticisimu, chì ghjè per quessa hè assai cumuni cun vitturiana.

Storia di l'isula di Blo-Jungfrun

Prima chì l'arcipelagu fù visitatu da u Carl Linnaeus in 1741, era assuciatu à i cuntadiccii cun u locu di u cunventu di a so magia. I marinari passavanu u latinu Bloch-Jungfrun, teme à i spiritu maligni. In a so prima visita, Karl Linney hà chiamatu ancu l'isula "spaventia". Malgradu questu, in u 1896 u scrittore sucecu Werner von Heydenstam hà fattu un casamentu cù Olga Viberg.

In u risultatu di a ricerca archeologica recente, era pussibule sapire chì a sughjera di u populu è l'attività di culte attuale in l'archipelago data di u seculu millenniu aC.

In u 1926 u territoriu di l'isula di Blo-Jungfrun fù designatu com'è un parc nacional . Oghje, l'arghjintu di u park hè 198 ettari, cù quasi trè quarti d'ella (132 ettari) contabilizati da l'acqua.

Geografia è Bio-Jungfrun di a biodiversità

L'aleveti di stu picculu archipelago hè rapprisintatu da i culonni e rocks brisbbe di u granitu rougesimu. Invece ancu chì u diametru di u Bloch-Jungfrun hà scappatu à 1 km, i so parti sittintriunali è di u meziornu sò impressjonemente differenti di l'altri. In u nordu pudete vedere un grande nume di rocci corsi trasfurmati di depressioni è incruciati prufizzioni. L'estremità sud est situata sottu à e cuparti da u boscu caduviu.

A flora di l'isula di Blo-Jungfrun cumpunuta principarmenti di liques, rapprisintati in 200 spezie. A fauna ùn hè micca diffirenzia in varietà è cumpresi:

In u sudu-ovest di Blo-Jungfrun, ci hè una spiaggia chjamata Stone Sliperiet.

Lugares d'interessu in l'isula di Blo-Jungfrun

Sicondu i leggi sudu di u Sudu, in questu archipelago a ghjente ùn hà mai vintu. Intantu, Karl Linnaeus hà arrivatu à l'isula di Blo-Jungfrun, hà scupertu cova misteriosi è un labirintu di petra d'urrigau. In i caves di pietra ci hè un altare di altru omu è un stadiu chì pò esse un locu per a rializazioni magichi è religiosi.

Oghje nantu à l'isula di Blo-Jungfrun Ci hè una ruta turistica infine incù cartelli è tabelli di legno. Dopu, pudete visità i siti chì seguenu:

Cù u labirintu, dispostu di pedi è stendu per decumenti di metri, hè precisamente l'antichi credevuli nantu à u cunventu di e tanti sorghji. In u Medievu in Svezzia, cum'è in altri paesi europei, ci era una caccia di bruitella. Sicondu i stessi leggendi di u Sudu di u Sudu, un ghjornu à u banquet cù Blo-Jungfrun, circa trenta ciddi di donne cugghiuti, chì èranu sughjetti à cruel reprisals per a sorceria è u segregatu.

Un ghjornu un gruppu di circatori da u squadra "Destination Truth" ghjuntu à riparà i fenomeni paranormal. Hanu sappiutu di grapicà nantu à a cinta u luci fluttere è a voce misteriosa chì parlava in una lingua di lingua nurmosa. I riciclatori ùn anu capitu u significatu di i missaghji.

Cume si vede à Blo-Jungfrun?

L'archipelago sudu è situatu à u mezu di u mari Balticu trà a costa di u Sudu di u cuntinente Suède è l'isula di Öland. Da Stoccolma, l'isula di Bloch-Jungfrun hè siparata da quasi 245 km, chì hè più faciule in sopra à u trasportu acqua. U più cercano à l'archipelago hè Oskarsgamn, situatu à 20 km. Quì pudete cuntà un barca o una barca, chì vi purtaranu à Blo-Jungfrun.

Da l'isula di Åland à l'archipelago ponu accade through a cità di Bükselkruk, chì si trova 15 km da ella.