I primi signali di a griglia di u pezzu in i zitelli

A grippa hè una malatia virali pèrdita, chì pò esse infettatu da adulti è zitelli. Ma, contru à a cridenza pupulari chì i babori sò più probabili di tollerà sta natura di maladizioni, in u casu di a grippa, l'uppostu hè veru, sopratuttu à u circondu chjamatu grippa di u pezzu, o u virus cù a ternà H1N1.

I primi signali di a griglia di u pezzu in i zitelli ùn sò micca assai sfarenti di i sintomi di una malatia virali cumuni. Hè per quessa chì, à l'altura di l'epidemica, u minimu maladie di u zitellu avissiru avertì à i genitori.

Oghje stavennu in detail nantu à a quistione di com a gripe di porcinu cumencia à i zitelli di diversi gruppi d'età, è discendu ancu l'algoritmo di primi aiuti per infezzjoni.

I primi sintomi di a griglia di u pezzu in i zitelli

Un mutate, novu novu sottumette di a gripe H1N1 hè stata impreposte. A patria di sta malatia insidiosa hè l'America di u Nordu. Ci era quì chì, per a prima volta, hè stata registrada un casu d'infezzione di un zitellu di sittimane cun u virus in seguitu. Di sicuru, per dì chì questu virus hè veramente novu è scunnisciutu ùn pò esse cunfirmatu, ma finu à u 2009 a maladie influenza principarmenti animali, in particular porchi, da induva u so nome. Triste hè u fattu chì u virus s'hè difundutu à u globu, hè perisciutu per l'omu è l'animali, mentri l'immunità à sta ternà in l'omu ùn hè micca pruduttu. Inoltre no cuntenti cù l'statìstiche, secondu a quale 5% dapoi H1N1 infettatu.

U più gran periculu hè a gripe di u prugna per l'anziani è i zitelli, persone cun l'immunità enfasi e malatii crònii. In ogni casu, se l'adulti sò capaci di a valutà apprezzativamente a so cundizione, allura i zitelli sò un pocu difficili. Ùn ogni zitellu li diciarà à i genitori di a maladizzione, è ancu più admite chì a so ferita fessi è vulete dorme. Hè per quessa, a griglia di u parcorsu in i zitelli, è quali sò i so sintomi primi sintomi, i mariti è i mariti sò dèbbenu sapè.

Cumu hè avvezziunatu, H1N1 iniziale pare com'è una malatia virali staggica. Debbulizza è malattimentu u zitellu pò sensu literale un paru d'oghji dopu l'infizzioni, è a tampiratura ùn sarà longu in venite. In genere, vale nutà chì in a maiò parte di casi, sintomi di a toxicità generale in a forma di frebba, di malatia, di feblezza si apparenza casi instantaneamente. Ciò pocu dopu, u rapportu clinicu hè supplementatu da una tezza, runny nose, gargamella. Inoltre, i primi signali di a griglia di u pezzu in i zitelli pò esse chjamati vomiting e diarrea, chì si sò in u pianu di l'inzemi di u viaghju gastrointestinali.

Hè nutata chì i primi signali di a griglia di u pezzu in i zitelli sottu un annu pò micca esse dichjaratu. I parechji deve esse alertatu:

Hè nutèvuli chì u periodu di l' incubazioni di a malatia scende da parechji ora à 2-4 i ghjorni, mentri un zitellu sviluppatu pò esse di 10 ghjorni dopu a primi simule manifestu.

Chì signali di a griglia di u prugna in un zitellu precisa assistenza medica immediata?

Comu pudete vede, i primi messageri di a malatia sò tipichi è preditii. Ma questa stravaganza di u virus hè priculosu priculosu pricisamenti i pussibbilitati cumplicazioni - a maiò parte di u spaziu di l'infezzione in i zitelli è l'adulti, pulmonía pneumococcal, otitis media, meninzite, tracheitis, myocarditis sviluppa, è e malatie crunqui in agrarja.

Allura, ora, quandu avemu resu scuperta da cumu a griglia di u parcorsu in i zitelli, discurremammu di i sintimi più periculosi chì parevendu in u cursu complicatu di a malatia. Immediatamente applicà à i medichi hè necessariu quan a cundizzioni di u zitellu hè degummanti veloce - ùn ci hè mancanza di respira, mareosità, dolore à l'abdomen è area di pettu, u respiru diventanu freti è arritmichi, u zitellu ùn si permette aduprà u liquidu, a pelle cianotic, a tose hè crescita, a temperatura hè tenuta alta è quasi ùn spalla micca.

H1N1 hè in morte è, sfurtunatamenti, e consegni di l'infizzione ùn sò micca sempre impeditu, ma a risidenza di u risultatu rimettivu di a malatia aghjunghje duverevule se u paci hè furnutu cù l'assistenza medica à a puntata.