Cumu trasportu un cane nantu à un trenu?

Se ùn avete micca parte di parte cù u vostru amicu fidu, ancu quandu si movenu o viaghju in altre cità o paese, bisognu à sapè cumu trasportu u cane nantu à u trenu. Pudete fà u prucessu di trasportu in u carru cù i passageru è in u bagagliu. Ci hè un urdunamentu basu è e regule per u trasportu di ghjacari nantu à u trenu.

U trasportu in un carru di passaghju

I cani grossi chì penseanu più di 20 chilò, è u serviziu, deve esse trasportatu in un musculu è cù un corpu . A cundizione obbligatori hè un certificatu da un veterinarju.

Per queste i cani, un compartmentu separatu hè cumpratu in u carru di u compartimentu, ùn ci hè nunda per pagà extra. In un compartment pò viaghjà cum'è assai persone è animali cum'è quì ci sò posti in questu. Ùn hè micca permessu di purtalla l'animali nantu à i carichi di lussu o di lussu.

Viaghju in trenu cù un cane suburbanu hè fattu in u tamburinu, sottu a tutela di u so patrone. Più di dui ghjalfi ùn pò micca esse trasportatu. U pagamentu hè realizatu à l'ufficiu di u bigliettu per una tarifa especial.

Un viaghju cù un cane di guida chì accumpagna vede pocu praticatu hè pussibule in u trenu per liberu.

U trasportu di cani petite sò in u trenu chì si faci in boxe, cuntainer, cesta. Hè colpi in postu di bagaglii, i siddu hà da esse sicurizate chì i so animali ùn sò micca foddi.

U cani petri ponu esse trasportatu sopra u prezzu fissu di i bagaglii di u bagagliu in tutti i veiculi, fora di e caratteri biusu è cumunità.

Per i cani chì deve pagamentu, se ùn hè micca fattu - una fine si deve impostu.

I bagaggiani

Se u vostru ghjugliu ùn hè micca grande, ma ùn pudete micca piglià cun voi à u carru - pudete mette in u bagagliu. Assicuratevi di mette in petra in una casula cù una rachetta speciale per ùn esse micca dannu a cose di l'altri populi è ùn mancanu u carru. U solu prublema hè cumu per alimentà u cane, i travagli climatichi ùn anu micca bisognu di trattà stu tema.