I vestiti islamicu pè e donne

In vista di assai ditimi muderni, i vestiti islamici hè un velu negru, u caprettu neru è tutta sta tela piume cuntene u corpu da a corona à u punteddu, affettatu solu una una faccia per vede. Ma a moda muderna islamica per a donna hè qualcosa più. Perchè e tradizzioni di l'Islamu prescrive e donne per cumpiacà u corpu in tutta a so testa, sta moda hè un pocu limitata, ma ùn esiste ancu. In u nostru tempu, i donne Musulmani sò offrene una larga selezione di una varietà di i hijabii è anchi capelli amiricani, chì si trovanu troppu inveci di hijab. E a larga di maximi in generale hà ricivutu in baddu i passati, cusì vistendu vestiti longu, ùn pudere micca solu seguità i canoni, ma ancu sò in una tendenza. Cumpiemu u cuncettu di moda islamicu è amparate in più dete qualchissimu tipu di vestiti islamicu per i donne, chì hè cunfurmendu à e tradizione è à u listessu tempu si prisenta modellu è eleganti.

Ropa di islamicu

Cusì, aghju aspettu à i vestiti islamicu da parechji anguli diffirenti per imaginari più imagine chì a donna di sta religione vistia.

Vestiti. Accuminciamu a cunversazione cù vestiti islamicu di e donne, quelli chì avete prefessu. No in van, perchè sò vistimenti longi ùn solu ùn currisponde à i canoni, ma ancu veru femminili. Perchè oghji u maxi durata hè assai populari, i prublemi di truvà vistimenti adattati ùn sò micca ghjustificatu. Ancu s'ellu sò sempre in normi i vestiti sò assai aperti, chì ùn si mette micca i canoni di l'Islam. In generale, u vestitu ùn deve esse longhi, ma ancu e manichi à longu, è ancu un scogliu chjusu maximu. Ma u culore di u vestitu pò esse qualcosa, perchè, cum'è pudete vede, i femini islamicu prefessu i tonalità pastiche in più di brillanti. Cusì pudemu dì chì un bonu vestu islamicu deve esse chjusu, femminile è elegante. Di sicuru, ùn deveremu micca micca di modu di cunvenzioni, perchè e zitelli accupanu vistiti tutte u ghjornu, è micca solu per qualchì avvene.

Medici e tunici. Se si seguite a moda islamica uccidintali, pudete vede chì e zitelli, ghjè noi ghjovani, principiavanu cù notte vistimenti longu è faldidi, ma ancu leggings cù tunguli longi. Hè nutate chì pare ghjustu è pocu cumuni cù u hijab. À u listessu tempu, tali robba in nudda cuntraddizzioni di i tradizioni, postu chì tuttu ciò chì deve esse chjusu hè cusì. Chistu pò esse chjamatu a tendenze di u tempu, cum'è a moda diventa cambiantiscente gradualmenti è a moda indumenta islàmica ùn si pò esce tranquillità, mantene a passe cù i tempi. Ancu parechji femine fermanu veru à i vechji canoni di a moda, à quale anu abituati.

Hijab. Cunsoni islimi oblige à e donne per capisce a so testa cù hijab, chì durante una longa volta hà digià divintatu parti di u stile islamicu. Si prima era, in fattu, un pappu alluntatu in una certa manera, ora i disinfettori offerta à e donne una varietà di versioni di questu, cusì parlà, u toccu . Ci hè un mottu di ghjinirosi multilati è chjaru eleganti ... In generale, l'scelta diventenu propiu assai è quì ogni donna pò permette di ellu u biancu, solu per esse u so gustu è di i preferenzi. Inoltre, questa diversità hè riflittendu in vestiti islamici di e donne, perchè ancu u vestu simplice vene più interessante, cumpletu cun un pupazzo unicu è unicu.

Vestiti islamicu di vestiti

Sò fora, vogliu chjappà solu i vestiti di cunfrontu di donne islamici , chì sò veramente beni d'admirazione. E zitelli sò spusendu in tutti i bianchi, cum'è una tradizione famiglia in u mondu. I so vestiti ùn sò micca franchi, ma à a listessa ora maravigliosa bellezza. Elegante boiu hijab cumplementa l'indecente, perciò più solenu è rinforatu. A menudo unu pò vedà ancu un embroideru sorpèvule cù chjuche o lurex nantu à vestiti è hijab, chì hè un riflessu di u folkloru folklore è tradiziunale, è di una radantissima decorazione di a sposa, chì solu u so sonre ùn pezza.