Clasicismu in robba

A robba in l'era di u classicismu suffriu cambiamenti significati. Cusì, in vestiti femini, i forze di marcus sonaduli, permette à attribuisce a figura in più proporzioni naturali. E i mudelli anu più chiaru è scandenza. Particularmente classicismu in vestitu tocina a donna francesa e inglesi. A rivoluzione è a squadra pulìtica anu influenza forte in i costumi di quellu tempu. Allora qualchissia tipu di simplicità è negligenza hè in modu, è e parrucche, u pultu è u pilatu di colori sò pocu sclusivu da l'imaghjini.

Ruccioni in l'era di u classicismu

Duranti stu periodu, l'antichità torna à a moda. Oghji i vestiti di e donne anu una cintura altamente ghjustu senza corset, decorazione è ornamenti. A sera hè di moda, è hè sustituitu da u tela di muslin è cambric. I vistimenti anu un corpu cù un scogliu profundo, è e sandali antichi farfigliate nantu à i so pedi. L'imaghjera hè supplementata da i brevi curti. E vistiti di l'era di u classicismu eranu per turnà una donna in una scultura di marmu. Avianu una cima alta è un corpu corta. Comu outerwear, anu chjappu ind'è copre u collu è e spalle. In preferenza, parechji turquoise, culori marroni chjusi è blu. Frà l'altru preferitu hè stata datu di punti di punti, tagghi è bundle magnifichi cù piumi.

À u tempu, u stilu di u classicismu in a ropa hà cambiatu. In vestiti, manichi è un scogliu ridottu si appari. Certi mudelli in generale sò quelle u so colli è abbandunate micca solu u fioru. U Corsetti sò tornati, è i vestiti sò più grossi. I vistimenti sò fatta di sita tremenda. Apennà, u classicisme in vestimenta di i sposi mudificate l'antichità, facendu i vistimenti più adattati à u clima europeu. A moda incù i chjassi di Cachemir è tessuti cuntrolli. Una dama tipica di questu tempu hà vistutu ind'i vestiti cù manghjusi grossi è una fasa cortina è larga. Questu modellu à quellu tempu hè stata cunsiderata dà riezza.