Cumu tornu una criatura fresca?

Ùn hè un sicretu chì in ogni cullettivu, sia una classa di scola, o un gruppu di studianti, ci saranu sempre e persone chì anu amantatu l'amore è a pupulazione universale, è quelli chì ùn anu micca di sta "casta di i favori". Ma, qualchissimu rapprisintativu di a bella meza di l'umanità ùn vole micca sapè cumu diventà una chica fresca, sia attrattiva à i capelli è avemu assai amici. Per un sognu per fà esse veru, avete sapere solu uni pochi reguli è travaglià un pocu nantu à sè stessu.

Cumu tornu una criatura fresca?

Allora, u primu a cosa hè di vede à circà nantu à l'esterno. Solu bisognu di rinfriscà i so punti di forza è debbulimenti. A cosa principal hè ùn fate micca un sbagliu chjaru, ùn vai micca in l'estremu, ùn anu micca glurificà, ma ùn fermanu fermamente in l'opinione chì ùn ci hè nunda insolitu in voi.

Pudete fà una lista cù i vostri bisogni è minuses, è cusì analizà tutte e pruvate à stà bè à u vostru affiche.

Quandu analizà esse necessariu identificà parechji cumpunenti, unu deve esse consideratu per separà i vantaghji è l'disadvanessi di l'apparizione, l'educazione, a capacità di cumportanu è i qualità di u so caratteru . Questu hè u primu passu cù quale pudete diventà una zitella fresca, è acquistà novi amichi è fanni, grazi à a fiducia in sè stessu è l'autucere stima.

Dopu chì a lista di meriti è difetti fussinu cumpilata, avemu bisognu di alcune di ciò chì deve esse cambiatu in u primu locu. Per esempiu, se una zitella hè vargogna di cumunicà cù e persone per una figura "imperfetta", da unu appressu à tempu à apprezzà a sceglie a ropa "ghjustu", and play sports, è leghje letteratura in l'arti di a cumunicazione è sopra a lotta in a cumpagnia. A persistenza è u travagliu, questu hè chì vi aiuterà à diventà una ragazza fresca in a scola, è cunfidenza in a vostra capacità. Ùn serà micca fàciule nant'à strada, hè necessariu di sintonia à u fattu chì piglià un travagliu longu è dura.

Cumu tornu a chjaga più fresca?

Quandu a zitella hà digià impegata à ella, hè necessariu di passà à u passu prossimu, avemu bisognu di cumincià à cumunicà cù e persone. Averna e vi cuntene chì e persone chì sò capaci di interessà interlucutori sò generalmente amami di a pupulazione, pò cumparisce cù e persone, cumprate i so interessi. Se una persona ùn sapia micca cumu fà questu questu bedriddu hè questu beddu, per esse u più cool, ciò chì si puderete esce, ùn viaghja micca.

Per esse un interlocutore piacevule, pudete rintra è avè sapè cumu applicà diverse règuli.

  1. Puderete esse à l'omi. È ùn hè micca solu di ùn interrumperà l' interlocutore , hè necessariu di dumandà à una persona, cun un'interesse animatu, nè micca affettatu, per sente a so nutizie è e so spirienzi.
  2. Truvate quale temi sò interessanti per i vostri amichi è pruvate d'apprendre. Ùn ci hè nunda pegdu chì quandu l'interlucutore ùn piace micca à sente è di parlà di qualchi cosa chì a ghjente si importa. Dunque, per a cumunione diretta, serà necessariu di studià i temi chì interesanu i vostri amici.
  3. Impressa à superà e restrizzu di sè stessu è dite à qualcosa di sè stessu è i vostri interessi. Ricurdativi di u regnu "d'oru" di a cumunicazione - 30% di a cunversazione deve esse dichjaratu da sè stessu, u 70% di u tempu per eseguisce l'interlocutore.

Assicuratevi di leghje a littiratura nantu à u tema di a psiculugia pratica, per esempiu, pudete aduprà cù u stessu Carnegie Dale. Ci hè à dettualu hè scrittu, chì ricevuti sò usati per mantenimentu di interessu di l'interlocutore, cumu pudè à amparà à dumandà e dumande è à i persone. A più chjave, ricordate chì micca un libru pò aiutà finu à chì vi vene nantu à l'altri è cumincià à applià a cunniscenza accadata in a pràtica.