Quale hè una donna?

In u mondu di parlatu da l'anglicanu, hè spessu appiccicatu à affruntà una donna, sopratuttu si ella appartene à i strati più altri di a sucità. In u sensu soli, quale hè una dama, semu parlà di una donna chì a so apetta attruverà immediatamente a so attenza à l'omi: l'omi sò tirati, saranu micca insosuli in ralleghe è avvistà, è e donne scutanu ogni parolla è u gestu, pruvatu di ùn mancà un sole dettu.

I modi di sta signura

Una donna adulta chì hè crisata in una famiglia simplici, ùn hè micca piacevule à diventà una dama , perchè chisti cumu si sò educati da a zitiddina. Sò insignati cumu caminari è parranu bè, fatevi in ​​cumpagnia, osservanu l'etiquette è i standards morale è etichi. Per l'apparenza di una donna, da a so postura, girannusi a so testa è aspittà, pudete definisce chì ghjè una donna o micca. In quantu à l'aspettu, sta donna ùn hè micca obligatu di vestitarà cum'è secondu l'ultima moda chjesa. U stilu di a so vestitu hè assai classicu è restituite, a ropa hè qualità è sonu, pulita è neta.

Trà e qualità persunale di una dama pò esse identificatu:

  1. Puntualità. Ùn persiste per più di pocu minuti, è quandu si ritrova, vi scusassi per esse tardi.
  2. Calmness è equanimity. A donna ùn si mai permette micca perde a so riputazione, per esse intreprendente o rude per quarchi. In u so vocabulariu ùn sò micca alcune abusivi, ma ella hè capace di spiegà è chjaramente cunvertì i so pensamentu à l'interlocutore è senza elli.
  3. Dignità. Forsi, questu quì hè u primu ciò chì distingui una donna vera.
  4. Tactfulness, educazione è pudoressa.
  5. A mancanza di prublema è ingratiating, ma à a listessa ora una donna ùn anu mai discipula à u disprezzu è l'arrogance.

Eccu i modi chì distinguenu una donna verita. Di sicuru, ci sò pochi cume in u mondu oghje, perchè oghje hè più cumunitariu di passà ghjustu, vede a vostra ricchezza per esempiu è vantate di i vostri rializazioni, quarchi indigni.

U cumpurtamentu di una donna vera

U cumpurtamentu di sta signura hè un mudellu rolu. Parlà in silenziu, ùn vulia chjudarà l'ella, ma produci l'effetti oppostu: tutti truveranu a sèntiri e so parolle, cumu si fallenu sottu a magia di u so capicucinu, furmatu da cintunarii di sfumanti assai distinti - trattu rispettu è amici di tutti, nobili, benezza, sincerità è l'honesty.

A donna ùn divera più da i reguli di cumpurtamentu in a società. Ella accunsentamente accetta i invitati è ponu cumunicà cù qualchissia, esse u rè stessu o un traballatore simplici. Ùn hà mai messu una persona in una position stompale, ùn offre micca, è micca avete micca maladisciute, dissolvi rumore di alcuna persona.