Sign Language: Psychology

A psicculugia di i ghjistiani ochju un postu impurtante in l'estudo di a psiculugia umana. Ci hè un grande numaru assai di elementi di lingua di signe è i so significati. Cù l'aiutu di a lingua di signe pudarete amparate nantu à una persona un grande di cosi interessanti. Di sicuru, hè impussìbule di cunseta l'alloghju tutale di colori di sta ciencia in un articulu, cusì oghje prestu più attente à a lingua di gestiti di l'omi.

Lingua di corpu e gestiti di l'omi

Certu, ogni donna, almenu una volta in a so vita, fù atorendu per quistione di manera chì hà gustatu l'omu li piacia. U sessuale fermu hè un abituale di trascittà cù curazione di i vostri emozioni è i sentimenti , per quessa chì spessu hè difficiule di stabilisce quale l'omu hà in a so anima. A psicologija vi aiutavamu in questu.

Cume leghje u signore?

L'omi utilizanu assai gestiti dopu à parlà cum'è una donna, è questu fattu scientifica facenu a vostra tarea assai faciuli. Truverete a risposta à sta quistione, pudendu studientu u mimetiziu d'un omu, u so cumpurtamentu, i gestiti. Ùn micca sempre cunfidendu i parolle di un omu, ma u corpu pò dì ancu più.

Sign Language pò porta un certu messagiu. Se u vostru interlocutore cuntene dinò in i vostri ochji è viaghja a vostra vista à i labbra, mostra chì hè favuritu favurèvule è cunfunnià.

Senzuri tettili sò ancu impurtanti. Se à u rigalu di u lignu l'omu piglià u to palme cù e dui mani, questu significa chì hà cuntentu di acquistà cun voi è pò esse apertu à voi.

Hè impussìtellu di ùn sparte micca di e pezzi certi. Ùn sò micca interessatu in a vostra interlocutore si mette e so mani in i so sacchetti, si trova cù leggente, a so scorce mani.

Pudete ancu discurallu l'interessu di un omu da questi gestiti:

  1. A so sguardi hè aperta, ellu viaghja in a vostra parolla, circunvicendu perde avanti. A persona hè interessata.
  2. A bocca aperta aperta, sopratuttu quandu avvisti a vista, hè ancu un signu posittivu.
  3. L'interlocutore prende d'attruvarà a vostra attenzione, rimette u manghju o u collu di i so vistimenti, lisisava u so capelli.
  4. L'hà sappiutu a evaluà a vostra figura in u primu minuti di a so cunniscenza. S'ellu avà vi curazamente à voi, significa chì avà hè un ughjettu sessuale potenzale per ellu.
  5. L'omu tira in u so bocca, ghjusteghja i so spalle, pigliò u so polgaru nantu à u cinturione o piglia a manu à u saccu. Se avete vistu tali gestiti, questu indica chì l'interlocutore hè prova di vende a vostra attenzione.

Pudite ancu dinò assai. Un pappu di saltà indica una forte emozioni. E, à u cuntrariu, se a velocità di u muvimentu hè a stessa, medite, indetta chì l'omu ùn hè particularmente inclinatu à a manifestazione di l'emozioni.

Sì avete avvicinatu, è l'omu si mette a manu nantu à a spalle o spalle - ellu vi valenu è ùn ùn vulete micca di abbandunà. Da u cantu di l'etiquette ùn hè micca un indicatore d' educazione sclusiva, ma questu gestu indica chì site interessante per un omu. E si un omu piacia u ghjocu è a chaise nantu à voi, quandu site glubale, significheghju assai. L'interlocutore percepe per voi cum'è a so donna, quale ellu voli chì prutegge e prutege si ne necessariu.

Sign Language: Missaghju

È un pocu nantu à i gestiti chì porta a informazione di una natura sessuale:

  1. L'omu mette u so pereddi più largu di l'usu.
  2. Un veru curra da u vostru corpu, scumpressate.
  3. Pendenti in a vostra direzzione. Se à u stessu tempu ùn hè sempre l'aghjurnà i so capelli, ùn site micca indiferente à ellu.
  4. Assicutatu, si stende e so pere è guidate.
  5. Demonstra a so figura, ghjucatu cù i so musculi, ghjustassi i so spalle.
  6. Spessu tocca u so gula cù a manu.
  7. Quandu ci hè eccitatu, i pupulati anu u duminiu di espansione.
  8. Quandu si vede, risolvi u casu, pudete ancu avà un animazione generale.
  9. Quandu invucava a so zona intima, ùn ùn si pruvate di alluntanà da voi.

Invece di tutti questi momentici, ùn si scurdanu ancu chì ogni persona hè speciale, cusì una persona specifica pò mancà facilmente da a lista.