Chjamati di Chlorhexidine in Pregnant

Molti donne durante u piriudu di portanu un carusìaddu facenu un problema cum'è infezzjoni vauntina. In più di i sintimenti chjoriu, sta dolenza hè una minaccia per u futuru picciottu, cusì i ginèghici è obstetrizii fermamente ùn vulete abbandunà i segni di a malatia è inizenu trattamentu in u tempu. Spessu, per eliminà u microorganisimu maligno è a inflammazione chì hè stata risultatu di a so attività vitali, i medichi prescrivienti candelli di Chlorhexidine à e donne embarassada. Chì efficazione hè sta droga? Scupremu.

Chì ghjè u scopu di i suppositorii di Chlorhexidine durante a gravidanza?

Sicondu l'urdinarii di l'usu, i candileri Chloexidine pò esse usatu à a sicura per a terapia durante a gravidanza. A sustanzia chì ci les forma - clorhexidine, hè assicurabila per u zitellu antisépticu. Perchè ùn hè micca assurduitu in u sangue di u sangue, per consensu ùn averebbe micca perduce u fèu. In questu casu, u chlorexidine hà un spaziu assai largu di action. I suppositori sò effettuali in u trattamentu di:

In l'urdinamentu à l'usu hè dettu chì i suppositori di Chlorhexidine pò esse usatu in a gravidenza, primu è tardu. In particulare, immediatamenti prima di nà andà, a droga drogamita u ligami genitali è furnisce u zitellu cù u passaghju sicurezza u più prudente. Hè nutate ancu chì i candelli di Chlorhexidine durante a gravidanza pò esse usatu com'è agenti preventivi. Per esempiu, per minimizzà u risicu di cuntrazzione dopu à un attu senza amparatu d'amuri, hè pussibule, se micca più tardi à 2 ori dopu l'incidentore, per inserisce una candela di Chlorhexidine in a vagina. Inoltre chì i supositori serve per un bonu serviziu di u viaghju, quandu ùn ci hè micca a pussibilità di cumpunà i prucessi ienichi.

L'applicazione di a droga

Comu avemu digià spiegatu, i supositorii di Chlorhexidine sò un veru truveru per e pregnant women. Tuttavia, ùn si micca scurdate chì sta droga hè meditica, è u so usu duru durante a gravidenza hè pussibule solu dopu cunsiglià u duttore. Normalmente, quandu aghju trattatu un duttore, ricumandemu injecting a candle duie volte per ghjornu, a durazione di l'usu varia d'oghje 10-20 ghjorni, cù sanazione, una sola inzignazione hè abbastanza da 7-10 ghjorni.

In quantu à contraindicazione - questa hè l'ipersensitivu à parechji cumpunenti. Bastamente, Chlorhexidine hè ben tolerata, in casi nuclii raramenti, i pratichi averebbiunu riacciuzzii avversi (pruva, irritazione è ridottu di a mucosa) chì si distendu dopu chì a droga hè retita.