Disfunzione di a placenta

Disfunzione placentale (in ginekulugia, insufficiency fetoplacental) hè un cumplessu di i sintomi chì si palesanu da parte di a placenta è, in cunsultazione, da u sviluppu di u fetus.

Distingue l' insufficiency placentale aguda è a so forma crònica.

L'insufficiency Fetoplacentale aguda hè carattarizata da indebulenza aguda in u flussu di sangue entre a placenta è u zitellu. A causa di u fattu chì u zitellu ùn riceve micca bè ossu di l'ossigenu, è di nutrienti. A disfunzioni aguda hè carattarizata da sintomi cumu l'abrupt placentae è com'è u risultatu d'u sangramentu di varii diplomi. In questu casu, hè necessariu urgenza à l'hospitalisazione di una donna incinta. A cundizione di u zitellu in u corpu dipende di quale parte di a placenta u distacchju di i tissuti hà fattu.

A forma crunna hè più difesa di diagnonde, u so evoluzione è lenta è ùn pò micca esse accumpagnatu da sintomi.

Cù disfunzioni di a placenta, una analisi assai impurtante hè u studiu Doppler in u sangue sanguinale di e placenta figu. Eccu un modu di ultrasound, in u quandu u flussu di sangue da a placenta à u fetus hè verificatu, è ancu per l'utru. Stu studiu hè cunnisciutu in dinamica per revelà una stampa più precisa.

Un altru anomali di a placenta

U ciciu di a placenta pò ancu avè l'insufficiency placentale. U quistu hè furmatu à u situ di inflammazione, se si furmatu prima di a 20 simana di gravidenza - questu hè cunsideratu a norma, ma una furmazione di u quistu di a placenta indica una inflammazioni recenti. In questu casu, u duttore chjamava u trattamentu, è in regula, a terapia contene un corpu chì rinnova u sangue di a purtata in a placenta.

Intaglialità di a placenta

Stu diagnògliu cusciottu hè ancu determinatu da ultrasound. A inchazione di a placenta hè un ingrossu di a placenta stessu, si a mamma hà avutu una infezione intrauterina, è pò ancu esse in i malati cù a diabetis mellitus è in u casu di un factor di cunflittu rhesus in a mamma cù u fetu. Comu l'anomalii è l'anormalità in a placenta, hè purtatu incù u fattu chì a placenta ùn saria micca bè trattà bè cù e so funzioni, è u zitellu sera nutredu cù l'osigurimu è l'nutrienti.

Rupture of the placenta

A rupture of the placenta hè una rara occurrence. Puderia casu dopu 20 settimani di gravidanza, quandu a placenta hè stata cumpletta. I sintomi chì sò sempri prisenti annunzià una placenta hè annunziata hè un severu dulore in l'abdomeni più bassu, è anzianu vaginali. U risicu di rupture of the placenta hè attribuita à e donne chì soffrenu di a diabetis mellitus.

Infarction of the placenta

Infarzione di a placenta hè a sfacciata di a placenta per i prublemi di flussu di sangue. Se l'attache di cume attaccò una piccula parte di a placenta, a mo probbabilite, ùn anu micca affettà u zitellu in qualunque manera, ma si un situ cù un voluminu di almenu trè centimetri hè influinzatu, sta situazione pò causà insufficiency fetoplacental.

Tutte l'anormalità di a placenta da u so statutu nurmale portanu l'indibidita è u so sviluppu di u fetu. Quandu a disfunzioni di a placenta necessa a vigilazione medica constante, è u trattamentu puntuale.

U trattamentu face un pezzu di tempu, è hè cunnisciutu in un uspidale. Un monterizazione di una donna incinta cun qualcosa di sti diagnosi succedi finu à u cunsigliu, per u risicu di riscaldamentu fetali, a rupture of the placenta è parechje cumposti.

Prevenzione

A prevenzioni di l'insufficiency fetoplacentale hè assai impurtante. Per fà questu, hè necessariu di registràve u tempu, per passà tutte l'examinati, perchè a suntemplazione puntuale di u prublema esvecarà cunsiquenzi brutti. Inoltri, a donna chì incinta hè dettu caminari, quantunque pussibuli all'età, u restu u ghjornu è manghja in ligna.