Infezzjoni Intrauterine - cunsequenze

Tutte futura mamma hè sughjornu di u nàscita di un zitellu sanu è à a listessa ora ùn hè micca piacè cù frequenza cù a visita à a consultazione di e donne è u cunsigliu di parechji analisi. Ma tutte sse studii sò simplici necessariu per pruteggiri u fruttu micca nascuto da l'insidia di l'infezzione intrauterina. È per ùn parlà micca di e so terribbili consegni, hè megliu di fà tuttu per a so prevenzione.

Influenza Intrauterine (VUI) si riferisce à i prucessi infizziosi o di e malatie di u fetus è di u culmu novu, chì l'agenti causattivi chì sò bacteria (streptococci, chlamydia, E. coli, etc.), virus (rubella, herpes, influenza, hepatitis B, citomegalija, etc.), fungi Genu Candida, protozoa (toxoplasma). I più periculosi per u zitellu sò quelli chì sò prima a so mamma hà culligatu durante a gravidanza, perchè si ella hè prublema di a rubella, cumprese dopu a vaccinazione, questa infizzione ùn avarà micca u fetu.

A infezione intrauterine di u fetu pò esse prublemi davanti à l'iniziu di travagliu attraversu a placenta (modu insurgente, traversu u sangue) o menu spessu da u fluidu amniòticu, chì infezione di chì pò causà infezzjonijiet di a vina, trompa di falòpia o di membrane amniòticu. In questu casu, parleremu l'infartamentu prenatal di u fetu. E se infesta si infettasse mentre passava u canali di nascita infettatu - nantu à l'intranetale.

Intrauterine infezzioni fetali - sintomi

I sintomi di una infezzione chì afecta u fugliu depende di l'età di gestazioni à quale l'infeczionee è i rotte di infezzione:

Infurmazione Intrauterine di nascite è zitelli - cunsiquenzi

Quandu i studii indicanu, l'effetti di l'infezione intrauterine in i nei nei, chì sò spessu nati in 36-38 settimane, sò l'ipotossu, l'ipotrofija, i disturbi respiratorii, edema. È in a maiò parte di nascita, un signu rimettu di a malatia hè un prublema in u so diagnosticu.

Uni pochi mesi dopu, i zitelli cun VUI pò smariscenu pneumonie, konġuntivitis, infezzioni di l'urinari, encefalite, meninzite è l'hepatitis. Malatii di i riti, u fegaru è l'urgani respiratorii in i zitelli di u primu annu di a vita sò rispunsevuli à u trattamentu. Ma digià a l'età di 2 avè un pagamentu prucessu intellettuale, di motoru è speech I soffrinu di disordini emotivi è di cumportamentu, disfunzioni di u cori, chì hè spressu in attività excessiva, trastorni di parlatori, enuresis, etc. L'adattazione di i zitelli in gruppi hè difficiule.

Per via di a patologia di a visione, audioma, i disturbi mentri è mentali, l'epilepsia, diventenu invàlidi, è a distazione di evoluzione porta à l'impussibilità di ottene una educazione. Stu prublema pò solu esse risoltu cù a deteczione puntuale è a currezzione di devvii in u sviluppu di i zitelli chì anu infruie in l'intrauterina.