Pregnant 15 weeks - evuluzione di u fetu

U principiu di u sicondu trimesteru di gravidenza hè u tempu più favorevule per u statu di a futura mòmia. A tossicosa hà pocu annunziata, a donna, in fine, s'hè rializatu a pusizione, in fattu chì u zanicu chjaru hè soprutu, è significa, digià prestu pochju poi stampa à u babbu. Cumu si u zitellu sviluppà in questu pianu, chì passa in u so sviluppu?

Pesu è altu di u zitellu, è u so sviluppu in 15 settimani

À 15 settimani, u fruttu pesa una media di circa 70 grammi (circa quant'è un oghjettu di grano), anche quale stu indicatore hè assai dipende à a genetica. U criscamentu hè di 10 centimetri da l'coccita à a corona. Ci hè ancu un modu longu per andà, postu chì u zitellu averà pisu circa trè è mezzo kilogrammi è cresce un altru minimu di 40 centimetri.

U sviluppu di l'attività di u mutivu di u fetu à 15 simane

U zitellu nasce in l'età di ottu ghjorni, ma i so i so movimenti sò più prudutti spustamenti di e diverse parte di u corpu, chì ùn ponu micca sentu stampatu incinta. Iè, u pesu di l'embriimentu hè sempre troppu picculu per a mamma per sèntelu cumu si move u so avvirtimentu futuru.

Ma digià in 15-16 settimane u zitellu hè cusì forte chì si cumincià à a funzione attivà a so funzione di muturà è a mamma, chì hà una sensibilita spezia, pò digià sienti i primi tremors tímidi. In particulare, anu da esse ghjinebbufu in casu di a placenta si trova nantu à a sponda o di u muru di l'utru.

À questu tempu, u tissue musculinu musculusu hè attivamente sviluppatu, è per quessa hè assai impurtante chì una donna pregnant si deve fà un cumplessu di vitamini.

U sviluppu di l'organi internu di un zitellu in a 15 simana di gravidanza

I cambiamenti assai grande in u sviluppu di u fetu di 15-16 settimane si trovanu in l'organi internu. À quell'ora u cortex cerebral, i cunvoluzione sò furmati, u sistema nervu hè esse aghjurnatu.

Questa stampa assai impurtante in u sviluppu di u futuru di u babbu ùn deve micca esse micca viulati da una intervenzione rapida da fora in a forma di medicini furtivi medici, drogi è ragi.

A vespuldura accumene à a so funzione è a bile si mette in l'intestini, chì dà u culore à u meconiu. Perchè u tempu, u intestinu ùn funziunale, ma hè prestu pè u travagliu. Ma i riti è a buca superpone una quantità maiò di fluidu per ghjornu, chì u zitellu piglia cù a natari in u fluidu amnòticu.

U cori attivamente ponu sangue, è à traversu a cascarella fina, tutti i capillari è l'ariani di u zitellu sò chjaramente visibili. A pelle hè un tic è rougesessuà, chì pronta cambia à u rosu brillanti, è poi purga in biancu rossi. U corpu hè cupartu da pelusa, capelli è ceciti cumminciari di crescenu nantu à a testa. In i follicle di u piliu cumencia à fà un enzimi rispunsevule per u culori capelli.

À 15 simane vechji si sò furmati è u zitellu oghje oghje a voce di mamma è dadinu - hè ora u tempu di inizià una tradizione per leghje un conte di fata per a notte di u zitellu. E parolle sò sempre immobiliati è l'ùacchi sò chjusi, ma per u pelu finu, l'ochji già riagiriscenu à a luminosu chjucu chì tocca u zuccu di a mamma.

I cambiamenti in 15 simane di gravidanza avè micca solu in u sviluppu di u fetu, ma ancu in u corpu di a mamma. Cù una manu 3-4 centimetri sottu u zocculu, una donna pò travaglià pè l'utru. U pesu di a donna incinta per questu tempu ùn hà micca cambiatu, o crisciutu da parechji kilogrammi. Quelli chì anu soffrinu di a toxica, puderia ancu perde un pochi volte.

À 15 settimani, pò esse tagliate cù i malini di l'abdomen. A probabbilità di questu hè dovutu à u fattu chì l'utru hè attivamente cultivatu, è i ligamenti chì sustinuranu sò stirminiati. Spécidumente a dulurosa hè a cundizione di quelli chì aspittàvanu u zitellu per a prima volta.

A vita sessuale in u sicondu trimesteru pò esse ripusitatu se prima era vetu. Una donna devu manghjà solu, solu caminari è restu. Per evitari prublemi cù a falata, pudete prontu bisognu di usà un bandage.