Coughing of the vagina

Questa situazione, quandu, per quarchi raghjone scunnisciuta, pruduce a vagina, quasi ogni donna hè vinutu. À u stessu tempu, ùn hè micca sempri bisognu di manera precisa è rapida perchè sta sintomatologia hè prestu attentatu. Intendemu di cumprenderà è chjamate i motivi principalità di stu fenominu.

Perchè chì prunenti pò esse nutatu in a vagina?

Immediatamente vale a nutari ca i mutivi chì a donna hà una piccula vaginalità pò esse assai diversa. In a maiò situazione simili, stu fenominu hè un sintimu di un disordine ginekoloica. Demu un nome u più cumuni di elli:

  1. Prucessu inflamatoriu chì prupone là. Sti pò esse candidiasi, gardnerelez. À u listessu tempu, devendenu esse dichjaratu chì a maiò parte di e so viulenza sò accumpagnati da a purtata di uvinu, chì pò spessu un chetore desagradanti.
  2. A secunna causa più cumuna, spiecendu u fattu chì una donna pisanu dinò a vagina, sò infezioni sessuale. Frà l'altru, hè necessariu chjamà chlamydia, triomoniasis, herpes genitali.
  3. A furmazione di u tumore in u sistema riproducivu pò ancu esse accumpagnatu da prucia in l'area vagina. Cu sti trasturditi, pò esse u dulore in l'abdomenu è l'excretioni.
  4. Quandu una donna hà prucia per entra in a vagina, prima di tuttu hè necessariu escludila un tali fenomenu cum'è una reazione allergique. Puderia sviluppà dopu l'usu, per esempiu, novità, prublemi di prudutti di i prudutti.
  5. Dysbacteriosis di a vaġina hè ancu accumpagnata da prucia. Tali vuluntà pò esse pruvucatu per un cambiamentu in u fondo hormonale o l'usu prolongatu di droghe antibacterial.
  6. Failure à cunforme cù e règule di a hygiene intima pò ancu guverni di una pruvucazione di a donna per a vucali.
  7. Hè ancu strana ch'ella sona, ùn hè micca sporta per una zitella di avè una prucia in a vagina da u risultatu di sviluppi forti. Un esempiu di questu pò esse prucesse psicogènico, chì hè per quessa aduprà a ropa.
  8. L'influenza di i fatturii straneri pò ancu cuntribuisce à l'apparenza di prucia da a regione di a vulva è a vagina. Allora qualcuni observanu a so apetta dopu l'ipotermia.

Cumu si comportanu sottu fenomeni simili?

Ùn hè sempre una donna chì sapi ciò ch'ella fà si a vagina hè scarrata. Prima di tuttu, avete bisognu di vede un medico per definisce a causa precisa di questu fenomenu.

Prima di vultà un ghjinogru, una zitella pò allivà u so suffientu adupratu a succissione frequente usando una antiséptica vegetali cum'è a chamomile. In casu di pussibule, hè bisognu di cambià di i ropa sottumessi per sempre, dopu à 3-4 ore.

Quandu s'imperda in u vagina, a zitella ponnu cunsiglià d'impastà tampons di gommo bianche, chì sò stati humitevi in ​​una suluzione di furacilina, per esempiu. Questa droga aiutò à purificà a cavità vagina di i bacteria patogeni.

Cusì, cumu pò esse vistu da stu articulu, ci sò parechji raggiuni per l'apparenza di prucia in a vagina. Hè per quessa hè rarissima per una zitella per determinarche quale puderia causatu a so prisenza in u so propiu. Solu dopu a passarii l 'esaminazioni è i prucessi per a microflora di a vaġina, pudete stabilisce a natura di u disordine. Dunque, ùn avete micca da pruvà di trattà stu prublema in u vostru propiu. Dopu tuttu, questu hè spessu solu un signu di una malatia ginekoloica chì necessitava trattamentu. In quessi casi, a donna ùn pò solu seguità l'appuntamentu è i raccordji di u ginecologu, perch'ellu hà sempre risparmià di u prucedimentu in a vagina.