Sagnante dopu à abortu

Prupulamente dopu à ogni avorru (abortu), ci hè l'occurrence di sangulu uterine. In casi raramente, pò esse assenti o sia insignificante. Comu regula, si trova in u primu ghjornu dopu à l'avversu.

E donne, affruntata da stu prublema, prima di dumandà a dumanda: "Quantu curaghju avere postu dopu l'abortu?" Ughjulinu utru dopu à l'abortu pò durà 6 settimani è prucessione intermittently. Tuttu dipende di u tipu d'abortu.

Avoria surgurgiana

Sementi, chì hè una cunseguenza di l'abortu curingu , pò esse osservatu dopu à un prucedimentu maleficatu. Allora, spessu in l'utru ponu esse parte sviluppata di u tissutu fetu o durante l'operazione ùn ci hè una preghjudiziu à u cerviculu, chì pruvucalla i sangu.

Abbressu medico

A durata di u sangue, dopu à un abortu medico, pò esse sfarenti. In questu casu, u rolu principali hè fattu di u fattu, à quale tempu a realizazione di u prucedimentu di u abortu.

I medichi avemu a regule regularità: a curta durazione di u tardiu, u più abortu medica hè più faciule, è l'heuresu hà una durata più corta. Stu fattu hè facilmente spiegatu da u fattu chì, in un pericu tempu, l'ovu fetu hè sempre entruo in a cavità uterina, è i cambiamenti hormonali ùn sò micca avvishenu in u corpu femminili.

L'alta scorcia in questi casi hè osservatu dopu à 2 ore dopu à piglià a droga. In casi rari - dopu à 36-48 oghji dopu à u prugrammu sviluppu sanguenti siveru.

Mini abortu

Dopu un mini-abortu, l'oghjocazione di u sangramentu hè una conseqüència d'una violazione di u prucessu di cogliu di sangue. È raramente osservatu è pò esse pruvucatu da l'intruduzioni di e solu iperosmuli in u 2u trimesteru di u gravidenza attuale o da un avversu spontaniu falzu.

In norma o di ritimu dopu à l'attribuità di u abortu per alla u sangue di u volumine è di ricurdà ogni mensili. In spessu, anu un caratteru sfardatu. Tali scaricamentu dura nè più di 14 ghjorni da u mumentu di l'abortu. Spessu pò durà finu à u mesi dopu.

Cumu tratta?

Hè impussibile di stallà u sguardu di l'avversu, ùn importa ciò chì a donna hà pruvatu. L'unicu modu hè di cunsultà un ginunu.