Sindimia Vittimista

U sindromu di a vittima hè sempre ravitatu in a zitella è ùn hè spessu realizatu da a persona stessu. Dà dimòniu rápidu à u fattu chì ùn hè micca furtunatu: dimustrava da u travagliu, traditu da amici, abbandunati di i carchi. In ogni casu, hè impurtante è capaci di fà affruntà a verità: solu dopu chì ricunniscianu chì avete un sindromu di vittima, pudete sopr'à questu.

Psiculugia: sindromu di vittimu

Tali gente pò esse dùie donne è l'omi. À u primu preghjudiziu, sò assai boni, poveri pusitivi pusitivi, ma in a vita ùn sò micca furtunati: i culleghji scorza tuttu u travagliu nantu à elli, l'amici sò solu fà ciò chì dumandanu "favori", l'autorità ùn apprezzate micca u travagliu duro. À u listessu tempu, questi ùn sò micca brillanti, ùn pruvate micca esse firmati da a folla, dì in silenziosu, fate cundiscerà in disputi, gestu limitatu, è ancu se u cunflittu ùn anu micca succorsu fora di l'elli, preferanu di scolover.

A genti si senti cusì sta incapacità di stallà per elli, è da pocu pudè cumincià à l'utilizà. Ci hè un sindromu di una vittima in relazioni è cù i culleghi, è cù "amichi", è cù a persona piacevule.

I ragiuni, cum'è regula, si mentunu à a zitiddina: sò "zitelli unminded" chì mancava l'assistenza parentale, chì eranu sempri a seconda persona dopu un fratellu o fratellu chì sò adduve di avè qualchissimu benefiziu ca qualchissia. Avete vistu da a zitiddina com'è una attitudine in ellu stessu cum'è una persona di second-rate, per a quali anu cunvinta: "Sò una persona di seconda classa, ùn meriteghja micca". Qualunque sia a credenza, a vita hà dettu sempre a cunferma, in quale casu, a persona inconsciente ùn voli esse ghjente amatrice è simpatica è gira à quelli chì sò pronti per a usà.

Cumu libbirà u sindromu di a vittima?

Per scunfighja u sindromu di a vittima, avete bisognu di l'aiutu di un terapeuta. Ma se vi sia fatta di sta situazione di l'affari, riunite i vulintà in un prugnu è pruvate d'attruviri stessu:

  1. Preste attenzione à i vostri successi, scrivite in un libru.
  2. Pagaete attente à i vostri caratteri pusitivi, scrizzate.
  3. Ogni ghjornu li dicenu à voi stessu: "Sò una persona excelente, digna di tutti i megliu, è a mo scusa ci vole cunsiderata".
  4. Ùn fate micca qualcosa chì ùn vulete micca - ma aiutà, senza favurisce.
  5. Negule pinsate negativu cun penseru, prestu attenti à ciò chì hè bonu in voi.

Cuntrolla u vostru pensamentu 15-20 ghjorni, è diventerà un usumitu. Aos gradualmente, mudificà u tipu di cumpurtamentu, è ùn avete più novu vittima. Sta informazione hè micca abbastanza per leghje, deve esse practiced daily. Se ùn pudete micca trattà cun sè stessu. Indirizzu à u psicoterapeuta.