U sviluppu di u hemisferiu rimettu di u curu

Hè cume chì u zucculu cumpone di l'emisferu righjuntu è da u ghjornu per passà i percutalli neuronii da l'organi chì anu sensibiliate. L'emisferu righjunu aghjà à a manca di u corpu, u cussu esse cresce à u dirittu right.

L'hemisferiu u largu dividite a scatula in parti, dettagli, analizeghja, schegge i schemi, relazioni cause-effect. Funcione pocu pressu è si spéciale in prucessu verbalu di l'infurmazioni. Ghjè quì sò i centri di parlà.

L'emisferu rializatu copri u quadru cumplessu, in cunziddiuna una figura olistica, prucessa l'infurmazioni cuntinuti in l'imagine è i simboli. U bughju di u culu prunìu rapidamenti.

L'hemisferiu u minimu hè cunsideratu inductive, analitiche, algorithmic, consistent. Hè carattarizatu da pensamentu lògicu è raziunale. Determinisce a capacità di scrive è leghje.

L'hemisferi giusto hè cunsideratu diducativu, emotivo e holisticu. È hè carattarizatu da creà creativi, intuitivo è imaginativu. Ci sò aiutu à u dream and dream. A maiò parte di i creati cumbattenti - musicisti, grandi artisti, poeti, etc. - persone cù u hemisferiu righjuntu principale.

In u mondu mudernu, u populu di u "emisferu lassatu" prevalunu è in a nostra cultura u furmazione hè creatu per elli.

Eserciti per u sviluppu di u hemisferiu rimettu di u curu

U sviluppu di l'hemisferenzi cerebrali apre u grandi opportunità per ognunu di noi. Cusì, ancu s'ellu ci vole parechje di travaglià cun elli.

  1. Visualizazione. Cercate i vostri ochji è imagine una foglia di carta cù u vostru nome scrittu annantu. Puderanu cumu si i carti cancianu u culore, prima sò roi, poi turnanu urli, po è giallu. In più, mudificà di manera muderna u culore di a carta. Toccu u vostru nome, oliu, gustu, state à sente cumu si sona.
  2. U sviluppu di l'hemisferu righbale di u cilebru si facilita da u dibellu. Pigliate una lametta di l'album è dui lipazzi in ogni mano. Sottu messa genitale-simmettichi cù e mani. Avete bisogna à a rilazione di l'ochji è di e to manu, perchè u travagliu ben coordenatu di i dui hemisferii a migliurà u funziunamentu di u core.
  3. "U nostru bocu". Cù a to manu diritta aghjunghje u nostru u nasu in u lamentu di l'ombra in u ghjornu di u dirittu, allora aghjuste tutti e mani, fà u cuttùinu è cambiatà e mani, perchè a manu manca aghjunghja nantu à u nasu, è a vostra diritta per l'orella orella.
  4. "U Ring". Rapidu in alternativu, cunnette tutti i diti di una mano in l'anellu cù u to pulenda. Scaricate primu cù ogni mano per separà, dopu cù i dui mani.
  5. Un bonu eserciziu per u sviluppu di l'hemisferenzi cerebrali hè di fà qualcosa di seguita cù e mani, o di fà l'accussitu cumu cù l'altra banda: per i persone ghjustu - cù a manu manu, per i zuccati - cù a manu ghjustu.

U sviluppu i hemisferiti di u curu, truvate e sfidi novi. In u persunaghju di u «emisferu uccidintali», cun u tempu avè parvene idee novi, a persona di "hemisferu righjtu" serà capaci di rializzà tutte e so piani.