Cumu sculpite a bona furtuna?

À quellu tempu difficiule, tutti vulemu a furtuna di furnizvi. Ma cumu mette in bonu furtuna in casa? Chì ci hè necessariu per esse u più successu in l'affari è u travagliu? I cunsiglii pratichi nantu à questu tema sò in u nostru articulu.

Cume cugghiti assai è soldi?

Una di e règule principali, chì sperimenti cunsigliate per aderiscenu - in i circundaranu cù l'omu successu è forte. Comu sapete, cumu si pò agisce, è, per quessa, si sò furtunati, puderà avà hè furtunatu ancu. Inoltre, i persone chì hà digià un certu status, serve per voi una motivazione supplementaria. Se parlemu di dinari, ci sò parechje rigioni:

  1. Si allora sempre sempre almenu una bella quantità in a vostra billetea. Ùn ci vole mai esse vaciu.
  2. Ùn ci daraghju micca soldi in u debitu, è se elli stessu pigghiaru una certa quantità, da turnà tornu solu in u ghjornu.
  3. Ùn permete micca soldi per esse in sacchetti, sacchetti di saccu o antichi sacchetti. Se vi apprezzà i bills - hanu da voi.
  4. Ùn passanu micca soldi à e stonda. Sì truvate una legenda nantu à a casa, poia un pocu di soldi per carità, perchè vi seduirà a bona furtuna.

Bona furtuna per a casa

Per piglià bona furtuna in a casa, i psicologi facenu cunsecizione di qualcosa scatula. Per fà questu, pigliate un grande numaru di varie revuganti brillanti cù imaghjini, scacciate nantu à foglie individuali di carta i desideristi basi, i rendimi di quale vulete in l'annu dopu. Pudete sceglie selezzione di magazines chì sò quasi prufiziunale per i vostri vulete. Piacà è pateanu tuttu in u papetu, pèndite in u locu più impurtante. Vi cuntintareti nantu à un nivuru sveltu, chì aspetta per a furtuna per cumprendi i vostri sogni . U successu devendia necessariu per induve hè stimatu.

Cumu si coglie a furtuna in a lottere?

Se ci parli di vincenzi informali, vale degnu di ricurdà una regula d'oru - qualsiasi di i nostri pinsamenti si materialificanu se veramente credi in questu. Imaghjate cumu guadese un premiu o in dettu in u vostru penseru pruduce un donu chì vi pudete venere in lotterie è cumprà u vostru bigliettu cù questi pensioni. E dete a so sirenita soru!