Aerofobia

Qualcuno chì era, ma ogni persona hè teme di qualcosa. Qualchi pò presumighi di una mancanza di scantu. Qualchissia ùn ùn viaghja in ascensuri, ma prefete caminari, è qualcunu voli in panicmente avioni. Aziunobia - questu averebbe discussatu oghje.

Chì ci hè trà noi?

Aziophobia hè un scantu di vola nantu à e maghju volanti. Scanticatu di vulintà hè datu più attenta chì à l'altri teme per a frequenza di viti in avioni, particularmente in attività prufessiunale. A mediu, l'aerobufia pare à 25 anni.

Un tali temericu pò esse un disorder psicologicu indipendenti, è pò ancu esse parti di l'altru fobia, cum'è u timore di altures o di claustrofobia. U disordine pò esaltà u pianu di u passageru accade in una situazione pienghjina in u passatu, cunnessu cù u volu. Aziophobia, per regula, si sviluppeghja in persone ansiosi è persone. Per un populu forte è stabilitu, sta tendenza hè assuciata cù un scantu di perdiri cuntrollu di a situazione. U prublema hè di cunfruntassi à l'altri populi a so vita è mal invenziamenti di sistemi chì assicurendu a salvezza di volu, per questu hè ancu un locu per esse.

U sintimu simbulu di teme a volare hè nervosa. Uni pochi ghjorni nanzu à u vostru viaghju una persona pò ricusate di vulà è volte e mani. À bordu di l'aria, una persona facenu tali prublemi cum'è frequente, respira inconsistente, crescente di palpitazioni, suduri, è a bisognu di l'alcool, in modu di cunfortu. Analisi cuntenutiali di u sonu è u cumportamentu di l'equipaggiu, l'imaginazione di un crash aereo è a custruzzione di l'horrore.

Fate ridere di u scantu

Chì hè a aerophobia, avemu trovu, ùn resta più di sapè cumu si tratta. Per principià, bisognu di capiscenu chì u timore per a so vita hè, com'è regula, a basa di tutte fobie. Avemu a paura di a nostra salute è di benessere, per quessa, ùn hè micca necessariu di dividinu i porsi in categurie, sia man-caused o altre tipe di teme.

A ghjente si scantu di vulà annantu à l'aria, perchè sò scantu di sughjurnà un chjuche è di dicinu à l'anima. Eppuru, chì hà dettu chì questu hè bisognu chì succede? Perchè chì una persona ùn teme micca a morte di fallu un brick in u so capu o da una malatia crònica? U fattu hè chì vulemu agghiuncià tragedia. A nostra imaginazione hè preferitu per sfarinata più "culurite". Un ladrone in a so testa - hè, dispiace, micca impressiunanti. E si a morte, oppu o circundatu da a folla, o in orgogliosi solità, ma in terribili circoncisione, perchè chì a tragedia hè più grande, per chì hè artistica ...

Per ghjunghjini à superà, sopr'à, scurdate di l'aeròfobia, avete bisognu di voi stessu chì avete teme à a scena di un eventualisimu crash d'un avvena, "impussibile" è toccu à u prufundità di a vostra anima. Harm per a salute pò causari qualcosa. A morte, tristemente, ùn ùn dumanda è avvistà u vostru offensive. In questu casu, hè vale averà teme tuttu è sempre. Ma s'ellu ùn succede micca, u scantu di u volu hè stupidu, senza significatu è raghjonu.

U trattamentu di l'aerobhobia cù l'intaressu di specialists hè cunsiste in furmà i capacità di rilassamentu è di cuntrollu di ellu stessu, a so pròpia cundizione. Un omu hè bisognu di passà un numeru nummiru di putulazioni è sfruttanti sottu a tutela di un psicologu dilicatu. À u stessu tempu, trains e crescita di rilassamentu finu à chì u core cumencia di associà a voce cun relaxazione, è micca cù u panicu. Hè impurtante di ricurdà quellu pettu pò è deve esse cuntrullatu. I psicologiani offri uni pochi trucelli simplici chì facenu facilità u volu:

Ùn andate in ghjornu di i vostri porsi è i ferii faciuli.