U timore di a folla

Dimofobia o ohlophobia, in altri dì, solu di temerà o multitùdine o multitùdine enormi, ùn hè micca cunzidiratu issa puntatu di l' agorafobiu - teme à spazii à spazi, perchè si pensa chì sti dui tipi di fobbiasi sò intigibbilamenti ligati è anu solu e razziali.

Sintomi è etimulugia

In fattu, una persona chì ùn si cunfunniu di esse in una folla, hè sinsente incunificata, stendu nantu à un vast territoriu vacanti è, sopratuttu cù una superficia uniforme, pianosa. In i dui casi, cumencia à sentu a nausea, mareosità è tremblanti in i membri. Quasi sempri questu hè cumporatu da difesa di respira è palpitazioni di cori.

Chì ci hè a basa per una fobia, cum'è u timore di a folla? Ùn ci hè cunsensu in stu tema. Hè cresce in generale chì una persona chì averebutu di l'agorafburia hè teme di esse trituatta, pare chì ellu in un gran numaru accumitatu vicinu ellu ponenu una amminazza immediata à a so vita, per esempiu, pò assicurà alcuna malatia. Ma tutti l'agorafisian anu una cosa in cumuni: hè un cumpurtamentu d'occulta o ovvività di inferiorità, a più freca ponu in a zitella. Persone cun qualità di guidate propiu o semplice individuelle cunfidendu ùn anu maiori mai di u scantu di a folla.

Mètode di trattamentu

Omorufobia in i so manifestazioni hè perfetta trattu è oghje sò assai metudi di ridivà di sta afflica. Ma tutti l'assistenza di respirazione, cumu certi complexi d'impattu psicologicu annantu à a pacienza, volte à cresce i so autoestimi è graduali l'intruduzioni di l'agorafobia in i locu di congestion massiva. In solitu, quandu una persona si distrugge di un cumplicità d'inferiorità, a demofòbia passa è ellu a vita di una vita normale.

U timore di una folla di pòpulu pò esse manifestatu in quelli chì viaghjavanu direttamente l'effetti di u sfondate, per esempiu, èranu in u stadiu durante un partitu di football è ricivete ogni ferita fisica. In questu casu, u trattamentu pò esse diffirenti di i mètge più antichi è quì l'ipnoterapia serà più riescita, durante chì u terapeuta rende i ricordi di u paci di u ghjornu di a tragedia, furzendu à "perde" mentalmente un altru scenario in chì tuttu hè pacífico è serene. A tradizione di sti tècnicu boni risultati bè è a persona si distrugge da i so medichi.