E si ùn ci hè micca amici?

"Vita senza amici hè un pesadore!" - assai diciaranu è ùn saranu micca cusì sbagliati, perchè ancu cunvene à dùnghi averebbe bisognu d'assistenza amichevuli. Ma chì si ùn ci hè micca amici? Per pudè à cumprenderà ciò chì site à apprezzà in u cuncettu di "amicu" è per esse se veramente ùn anu micca sti pirsuni in l'ambienti, nimu chì puderia esse cunsideratu un amicu.

E si ùn avete micca amici?

Eccu, pensavvi è decisu "Ùn aghju micca bè d'amici, è ùn sò micca sapè cumu viaghjanu senza elli," se tuttu hè cusì, avemu bisognu d'urighjà. E ora hè impurtante di truvà cunnisciutu per a cumunicazione, ùn mancunu nantà impegni immediatamente un prugramma "Cercu un amicu amicu". Perchè un amicu ùn saranu immediatamenti, per chì avete bisognu di cumincià cumunicà più. Induve ciò chì fate quì, pensate à voi stessu, basatu annantu à quì hè più. U primu chì si sorgieghja hè u travagliu (studiu) è l'Internet. Ma ùn deve micca limite per elli, perchè per un pezzu assai duvitate da aprende di ballà salsa o di fà yoga? Bonu, per andà appressu, à u stessu tempu è i novi chì sò familiar. E si avete un cane, ghjè generale maravigliose - i pussibuli di i caratteri sò sempre qualcosa di parlà - primu nantu à i trucchi di l'alimentazione è di a furmazione, è poi forse è diventate boni amici.

A principal hè chì ùn abbia mai a paura di principià a cunversione prima, mostra sincerità - vi cunvenutu un interessante cunzidizzionale, perchè ùn sò micca a paura di manifestazioni à l'altri.

Chì s'ellu ùn sò micca amici à u travagliu?

Molti cuscini chì ùn ci hè micca un amicu amicu è ùn ponu micca stabilitu relazioni amiche trà u travagliu cù i culleghi. Pensate à quessa, ma o avete veramente u bisognu? Una bona comunicazione cù i culleghi hè persunale, ma l'amici ùn hè micca sempre travagliu. Quelli chì anu cuntzertus annantu à l'anziani amici chì u travagliu hà disputa. Perchè sì, sè si sà di u gruppu di travagliu cù a cumunicazione è l'amichi sò tuttu, ùn vi manca micca per a so mancanza di travagliu.

Chì si ùn ci hè micca un veru amici?

Succece - Ci hè parechje amici, ma ùn ci hè micca un veru. Cosa da fà in stu casu? Pi ripiglià a lista di i vostri amichi è verificate chì quì ùn hè micca unu cun quale sì "manghja una pudine di salinu". Sì capite chì questu hè cusì cusì, pudete pruvate à capisce a raghjoni? Forsi si tu? Avete spessu "chianci" à l'amici per i vostri prublemi, ùn vulianu intesu esse? Pudete cuncede una cosa à i vostri amichi o impone constantemente a vostra opinion nantu à elli? Se tenete prublemi cù a cumunicazione è u rispettu di i desideri di l'altri, ci seranu difficiule di truvà un veru amicu - a vostra vulnerable unica gentile ùn pò micca esse cunsideratu darrere a spine.

Eppuru, chì si unu ùn si mette à l'amichi attuali per u rolu di u presente? Avete solu un modu - per truvà novi amichi è fate tuttu ciò chì facenu unu di i vostri novi acquaghandi diventanu un amicu amicu.

Cosa da fà quandu ùn sò micca amici?

U soffrendu di l'avventura è di a soledad hè tradiziunale per cumunicà cù l'amichi più frequentemente. E chì fà, siddu i stessi amici ùn sò micca dispunibili? L'ottima scelta hè di circà di circà, è truvate una persona per a cumunicazione è entretènvira. Eppuru, sè ùn pudete micca cuntattu cù qualchissia in qualse modu, ùn vi scatate, utilizate u tempu libre, cum'è respite, cum'è preparazione per i grandi assolenzi. Intantu, fate quarchi piacevule per voi stessu, recargate u pusitivu - a persona rienda è cuntenuta, a ghjente si stende.

È se vulete cumprà i vostri esperimenti è i pinsamenti cun qualcunu, è micca cù nimu (per tutti in tutti pò aghjunghje l'ore di i nostri amici), dicenu à u vostru blog in questu. Pudete fècenu interessante, ci saranu lecturi chì l'opinioni cunccidenu cù a vostra. Eccu à voi è novi acquisti di u dialogu. E quale si sapi, forsi quì ci hè una persona à l'altra parte di u mondu chì sarà a vostra amica.